Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 12 Mei 2016

SHOW OFF KEJAP...

Hai korang...

ehhhhhh.. ada lagi ke yang menyinggah baca blog berhantu nie.. 
kalu ada alhamdullilah.. kalau tak ada tak apa..
machcik syiok sendiri pun boleh.... ngehhh

ehh lama nau tak citer citer dekat sini
sebenaunya machcik dah jadi pemalu..
malu nak show off kan diri.. citer hal diri..
serba serbi pemalu lah sekarang..
faktor umur la kot kan.. 

alhamdullilah machick sihat.. makin sihat..
bebudak tu pun sihat..
sape kenal haziq.. 
haa haziq dah form 1 sekarang. dah jadi anak bujang dah sekarang.. kerja dia sekarang asyik nak bertekak jerk dengan mak dia.. maklumlah.. nak tau sebab kenapa mak dia jadi hitler.. hikhikhik.. ada sebab kenapa mak dia jadi hitler..zaman sekarang ada benda boleh sporting.. dan banyak benda kena pantau.. kann.. saper setuju angkat tangan..mungkin .. lagak dah besau nau.. badan makin slim.. pernah la mak dia volunteer jadi pembalas msg makwe dia.. hahahhaha.. 
aiman plak dah darjah 4 sekarang.. sekarang aiman makin gedebab.. kalah abang dia.. dulu abang gomok.. sekarang dia yang gomok..
hannah... hannah kaysah dan 6 tahun tadika kemas .. alhamdullilah.. badan makin memboolaaat..

nak citer pasal amnah.. sure ramai yang tak kenal sangat kan.. 

so later-later la iolss sambung citer.. kalinie insyaAllah.. blog nie akan kembali bersiaran..