Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 12 Februari 2015

...GeNDuT BeRsaMa aiskRim MaGNuM....

Salam uolsss..
Lama sangat  tak corat coret dekat blog nie.. hampir setahun kan.. kan.
Jadi mari kite mulakan citer..
Citer-citer lelain kite simpan dulu..
Tunggu machick masuk kerja minggu depan..
πŸ˜†
Harinie  berouting bersama bff.. melepak dekat ioi mall.. time weekdays  jerk bleh terjah  tanpa gangguan  dan sesak .. sebab hajat utama adalah.. nak merasai keenakkan.. kemanisan.. serta kelemakan Aiskrim Magnum yang sangat fofular itew..
πŸ˜‰
Yer..yer.. iolss tau.. aiskrim magnum dekat kedai runcit tu pun banyak.. sama jerk rasanyaaa.. tapi.. kegedikan dan untuk memanjakan anak tekak.. dan untuk menternak lagi lelemak dalam perut gendut nie..  opkos la kena try.. dan lagi .. kan tengah  fofular .. fofular  ok.. so harus la mencuba.. ohhh untuk pengetahuan  semua.. diet atkins aku dah lama kelaut.. tunggu lah nanti nanti lah aku sambung diet balik..
😍
Nasib baik la bff nak meneman yer tak.. lap u la bff.. walau pun bffmakjemah . . Yang lain  tak dapat join sekali. Dorang tetap bersama kami . . Kerana.. setiap masa kami berwhatassp.  Kikikikiki.. so bffmakjemah.. aku sayang korang..
😘😘😘
Gendang  gendut tali kecapi.. kenyang perut senang hati.. opkoss la  perut gendut bergedat gedat lagi suka hati..

Nampak kan pipi sudah bam bam

Tu dia.. presentation  harus mantopss

yang nie super duper marveloussss
Ada rasa maniss.  Masam.. pahit ceklat..
dan krup krap pavlova

Nyumm nyumm curah ceklat lebih sikit
baru mantopps

Lemak manis.. slurpp

Dah habis..
 seluar ketat perut sendat

Nampak.. dah  dah jom balik.. 

Tiada ulasan: