Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 31 Disember 2013

.... entry terakhir 2013...

Salam...

Hari  terakhir dan Waktu-waktu terakhir untuk tahun 2013..

Apa yang diazamkan tak pernahnyaa tercapai.. bukan untuk tahun 2013 jerk yang tak tercapai. Tapi tahun tahun sebelum pun.. azam yang sama tetap tak tercapai... insyaallah. . Tahun nie harap-harap azam itu tercapai dengan jayanya..

2013 akan melabuhkan tirai tinggal beberapa jam lagi.. sekejap sangat waktu berlalu.. bila waktu berganti waktu.. masa berganti masa.. dan akhirnyaa ke akhir tahun..

2013.. banyak kenangan pahit dan juga banyak kenangan manis dalam hidup aku. Tapi jenis perangai aku.. apa yang pahit. Aku telan.. .. yang manis akan menjadi ingatan sampai bebila. .

Apa yang paling membahagiakan aku.. bila impian aku yang aku rasa memang susah untuk tercapai.. akhirnya terlaksana...  semoga rezeki kami sekeluarga  bertambah ...

Untuk tahun 2014 nie.. impian aku.. adalah.. errrmm nak memenuhi impian hannah kaysah.. insyaallah. .

Bila mengandung bleh la aku  makan makan selama setahun.. selepas aku berlapar setahun.. dan selepas itu aku akan berlapar semula bertahun tahun.. hehehehe.. kan..

Ok laa.. selamat tahun baru untuk korang semua.. semoga lembaran tahun baru kehidupan kita akan lebih bermakna dan semoga diberikan rezeki yang bertambah serta kesihatan yang baik untuk kita melaksanakan tanggungjawab kita sebagai hambaNya..

SELAMAT TINGGAL 2013.. SEGALA KENANGAN AKAN MENJADI KENANGAN TERINDAH..
SELAMAT DATANG 2014.. SEMOGA AKU MENJADI MANUSIA YANG BERJAYA DIDUNIA DAN DI AKHIRAT..

3 ulasan:

fazitaismail berkata...

in sya allah..
semoga impian2 tu akan tercapai nanti..
slmt tahun baru 2014 kak..hihi

mysha berkata...

Selamat tahun baru kak!!

All da best utk azam tahun baru akak tu kak!! Chaiyok2!!

Azian Elias berkata...

Dah almost setengah bulan dan kan. so fast. semoga impian jadi kenyataan.