Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 24 Jun 2013

... LESEN....

Salam nisfu syaaban kawan-kawan. .
Semoga harinie dipermudahkan segala urusan dan sentiasa dirahmati olehNya..

Macam mana semua ok tak harinie.. ke ada yang cuti.. sebab budak-budak dapat cuti .. mak bapak pun turut sama cuti.. heheheheh.. selamat bercuti laa kat korang dan cikgu cikgu yang dapat cuti tu ek..

Ker ada yang mc.. demam .. batuk.. kecian korang.. banyakkan minum air tau.. jangan buat aktiviti outdoor tau.. keluar pakai face mask tau.. semoga korang cepat sembuh..

Harinie mood aku memang malas nak masuk opis.. memandangkan aiman demam dekat rumah tu.. dan lagi esok nak exam.. buku satu hapa pun tak baca lagi.. bukan kata nak baca.. beli pun tak lagi.. huwaaaaaaa!!!.. buku lama dah tak leh pakai.. kena pakai buku edisi terbaru...

Tolong!!!! Saper ada nak pinjam.....

Tu satu hal.. esok nak g exam camno.. harinie baru pasan yang lesen kereta dah mati... hukhukhuk batuk ngegada.. pagi tadi nasib baik pak incik  tolong hantarkan.. nak pergi renew tak ada masa lagi..

Aku memang dah banyak kali lupa nak renew lesen.. pernah sekali tu aku lupa nak renew tau tau dah nak masuk 3 bulan.. huhuhuhuhuhu... melampau kan..

Nie JPJ dah tukar ke tarikh birthday pun bleh tak ingat jugak... pendek kata acik dah tuo... ekau bagi laa tarikh apo pun acik totap lupo nak oii.. hahahahahahahhaha...

1 ulasan:

Jumria Alimuddin berkata...

Salam...klu da button like, mau jak aku like 100x entry ni...hehehe...bab terbaca bab lessen tu baru aku terigt lessen aku dr bln mac lg uda mati...huhuhu....bsok kena gagahkan diri g post office...

http://jumnutriblog.blogspot.com