Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 18 Jun 2013

.... BERLAGA PUSAT..IJAB DAN QABUL...

Salam selasa uolsss... iolss masih bercuti menjaga puteri manja dedek yang demam nie.. semalam dah ambik darah.. so far doktor kata virus.. tapi petang nie nak kena ambik darah lagi sekali.. sebab masih demam.. dari semalam tak kebah...
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ok.. nie nak citer.. citer dah lama.. dah basi.. nie laa sebab nyaa bila ofis dah block semua.. fb tak leh bukak.. nak tinggal komen dekat blog pun tak bleh.. nak up entry pun tak bleh.. pendek kata semua tak bleh laaa.. apa yang bleh... semua portal kerajaan sahajok yang boleh.. .. boring. ..

Dulu aku ada jerk broadband.. tapi aku dah terminate sebab kengkonon tak mo pembaziran.. sebab hp dah ada internet.. menyesalll gilosss laa plak pergi terminate.. huhuhuhuuhuhu..

Ok nie citer nyaaa. Mukadimah panjang berjela.. .. baru nak start citer..

Aku palinggg suka bila ada kenduri Kendara nie.. sonok.. sebab time nie laa ko bleh jumpa sedara mara dari kampung semua kan.. kalau tak harap hari raya jerk laa berkumpul.. itu pun kalau semua ada.. dan kalau aku tak beraya balik kelantan..

Nie kira pangkat anak sedara aku.. cucu pada kakak abah aku...korang faham tak... kira fahamla kan..   tapi makcik aku bela dia dari kecik..

Majlis walaupun simple tapi tetap meriah.. dan pengantin sangat sweet.. dan cantik.. suka tengok pengantin perempuan..

Majlis nikah hari sabtu.. nasib baik laa time tu pak incik cuti.. baru keluar dari hospital . Tu yang dapat pergi tu.. kalau tak.. memang aku ketinggalan sokmo laa..  masa majlis nikah tu semua pakai baju melayu termasuk laa pak incik.. ngehhh.. nasib baik laa ada sepasang baju melayu yang ada.. yang lain baju sajork.. 

Alhamdullilah dengan sekali lafaz.. sah jadi suami isteri....

Opsss time nikah aku tak bawak budak budak.. aku tinggalkan dengan mil aku.
Seminggu lepas tu majlis sebelah lelaki plak di dewan DBKL setiawangsa.. best dan meriah. .

Ok saksikan laa gambar gambar yang berterabur.. janji hado kan..

1 ulasan:

Emy Omar berkata...

Bila time kenduri la nak kumpul ramai2 kan Shima..sama la kita pun.Time lain nan ado! Pssst makin slim dah tu