Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 8 Mac 2013

... REUNION XSMHK 1996... KEMENSAH....

Salam uolss..

Sihat ker...

Iolss.. baru baik demam uolss. 3 hari dapat mc.. demam virus kata nyaa..
Pakej demam kali nie.. marathon sama dengan kaysah..

Bukan takat demam virus. . Tongsil bengkak.. sampai batuk keluar darah..
.. ubat jangan cakap arr.. seplastik dapat.. rasa nak pitam asyik telan ubat..

Alhamdullilah.. dah sihat.. tapi hariniw kaysah demam balik.. aishh risau gak.. asyik on off demam jerk..

Ok.. stop citer demam..

Nie aku nak citer pasal aktiviti hari sabtu.. kawan kawan sekolah aku buat reunion.. nasib baik aku dah ok.. so bleh laa join.. ok tak ok gak la. Suara still serak serak lagi.. yang paling syukur sangat bila pak incik sporting nak join gak gathering nie

Excited ko jangan cakap laa.. 2 3 hari sebelum tu.. jantung dok dup dap dup dap.. almaklumlaa 17 tahun kot tak jumpa dorang tu semua.. ..

So.. aku tak ada idea nak citer panjang lebar.. korang tengok jerk la gambar.. sorry laa .. aku update guna phone.. so gambar semua ke bawah dan aku tak bleh nak letak caption dekat gambar..

Apa apa pun aku nak ucapkan syabas pada urusetia yang berjaya satu kan balik bekas bekas pelajar exsmhk 1996..  love u all.. nanti kalau ada lagi gathering macam nie jangan lupa jemput aku ek..

2 ulasan:

Emy Omar berkata...

Best bla ada reunion ni dapat jumpa kawan2 lama kan.Shima mcm mana?dah fully recover ke?

Emy Omar berkata...

Best bla ada reunion ni dapat jumpa kawan2 lama kan.Shima mcm mana?dah fully recover ke?