Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 13 Mac 2013

.. NASI MANDY...

Morning uolss...

Bersiaran lagi dengan mengupdate menggunakan handphone... opis dah block .. nak update blog.. tak bleh..

Jadi gambar gambar akan berterabur..
Ok ni kisanyaa berprojek dekat dapur.. isnin cuti.  Si kecik demam.. so projek masak memasak laa ..

Masak nasi arab.. nasi mandy..

Huhuhuhuhu. . Hebat tak.. hebat tak.. hahahhahahhaa......

Nie semua pengaruh  dengan geng gossip exsmhk.. hahahahha.. dorang yang dok tayang tayang pic nasi mandy.. iolss haruslaa terpengaruh kan.. heheheheh...

Resepi senang jerk uolss.. hahahah.. sesenang menghafal sifir 3.. hahahahaah... ..

Ok merepek.. aku beli rempah nasi mandy nie dengan staff dekat MOF. murah jek.. sekotak dalam RM 15.. dalam tu dah ada.. beras.. rempah dengan rempah rempah kasar..

Sekotak tu bleh makan 4 atau 5 orang.. dan rempah tu di bahagi dua.  Untuk masak nasi dan perap ayam.. ayam sekor ok.. sangat berbaloi..

Kalau beli.. ermmm puas jugak.. tapi lagi puas kalau masak dengan air tangan sendiri .. kan..

Dekat belakang kotak dah bagi semua directions nak masak ayam.. nasi dan semua sambal dan acar.. sangat mudah kan.. nak lagi kita rajin dengan tak jerk..

Dan.. nasi mandy nie sangat sedappppp

3 ulasan:

Rohah berkata...

salam kenal sheema,
sedap tengok nasi ni...akak tak pernah buat lagi..

Cho Zila berkata...

sedapnyer.. akak suka nasi ni.. buat sendiri lagi puas hatikan... boleh makan ramai...

~~AzaLea~~ berkata...

kak, sdpnya..

meleleh air liur ni.. tolong lap kan blh?