Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 14 Februari 2013

... CUTI MELEPAK.. BERIADAH ALA BERJOGGING..

yuhuuuuu... morning korang... amacam.. dah ramai ke yang start korje harinie.. ke ada yang sambung cuti lagi ..... mau tak sambung cuti kan.. budak budak sekolah pun cuti seminggu.. mak bapak ambik kesempatan cuti seminggu gak la kan..

aku nie sib baik laa tahun nie raya balik kelantan.. kalau tak.. memang aku sekarang  nie bersiaran langsung dari atas katil rumah mak mertua aku la.. kitaorang nie kalau dah balik kampung tak pernah nya istilah balik 2 ke 3 hari .. mau mau seminggu terus..

bila dah tak balik kampung tu.. cuti nie pun tak kemana.. lepak dekat rumah jerk.. pak incik plak kena kerja cover kawan dia cuti kawin.. jadi kitaorang melepak jerk laa dekat rumah si manis rumah tu... maniss laa sangat.. kannnn....


melepak.. menyenggeng.. sambil layan hindustan.. adalah sangat heaven... cik nah dah terbongkang..


dah petang .. bebudak dah meroyan.. ajak keluar.. aku kalau pak incik tak ada memang aku malas nak bawak budak budak nie berjalan.. .. dah tak tau nak kemana.. jom anak anak.. kita panjat bukit.. alang alang boleh mak korang kurangkan lemak dalam badan


kalinie bebanan terlebih sikit.. sambil berjalan ala catwalk.. sambil tolak stoller minah nie.. 


heaven kan.. minah nie.. tak mo berjalan langsung.. 


seronok dapat keluar dari rumah semanis rumah..


huhhhuu... belakang tu rumah semanis rumah kitaorang...


tegak semacam.. minah nie gayat sebenaunyaa

 muka seposen..


kalau tak turun gak berat mak ko tak tau laa..


impian nak mencapai bintang.. ikikikikiki.. kurus nyaa idok jugak






1 ulasan:

Cho Zila berkata...

kat mana yerk.. nampak best trek joggingtu... kat atas.. dan view cantik...