Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 8 Januari 2013

..FIRST ENTRY TAHUN 2013 ....


Hai Korang... baru terhegeh hegeh nak mengupdate blog.. kikikikiki.... 

biasalaa alasan.. MALAS.. aura tarak mariii... nak berblog sejak tiga menjak nie.. 

dah meh.. meh.. dengar aku nak citer nie..

nie citer pagi semalam.. sejak dah start sekolah nie.. rutin kembali .. back to school.. anak masuk sekolah.. mak bapak pun sibuk gak...pepagi aku kena siapkan bekal untuk bebudak nie.. sebelum nie aku buatkan roti hot dog.. nie pun sebab aiman yang request.. haziq ikut kan jerk.. dia tak kisah.. tapi semalam.. dorang request nasi goreng planta plak.. gara gara pengaruh tv.. ok NAK !!! mak ko ikut perintah.... 

3 bekal.. satu sorang.. termasuk cik kaysah... sibuk jerk pepagi.. "na na na unya.. ma... na na na ... "... (sesukahati dia tukar nama aku.. ummi jadi mama) yang dalam mangkuk tu untuk dorang breakfast sebelum keluar rumah..


saper rindu minah gediksss nie.. heheheh.. ada ke?!!...hahahahha....ok meh citer plak pasal minah nie.. .. minah nie memang makin gediksss.. ikut perangai saper entah.. #matakeatas... 

dekat rumah dia laa DIVA..semua kena ikut cakap dia.. abang abang semua kalah dengan dia.. kalau berebut ipad. sure dia yang menang.. .. mulut uiihh mak aiii.. bising.. kaki mengadu.. bagi laa dekat dia.. cakap boleh laa. tak berapa nak  lancar sangat laa.. 


baru baru nie aku ada post dekat instagaram.. kes.. muka diserang jerawat halus halus.. perghhh gila sakit.. pedihh pun ada.. selalu muka aku naik jerawat jenis besar besar tu.. sekali naik yang halus nie.. perghh sakit.. dan laa sakit.. miang plak tu.. 

sekali tu ada member aku komen.. katanyaa try tepek dengan marine collagen.. kebetulan plak kat umah nie memang ada collagen yang aku beli haritu tak habis minum.. ambik sesudu.. bancuh terus tepek kat muka.. perghhhhh lega.. sejukkk jerk rasa... yang paling  besstt muka mak  tegang uolss... .. hhahha tegang time tepek tu jerk laa. dah basuh.. kendurr.. kikikiki


see... geli plak aku nengok.. dan macam sisik ulor... 

1 ulasan:

Batrisya Qistina berkata...

mak enchik...
rutin harian aku tahun nie pun dah mcm rutin ko kak...2 tahun anak sekolah lenggang kangkung coz' sekolah kemas kan provided makan..sekali tahun ie school swasta...anak mak di bagi makan biskut or roti jer....ha ha ha ha..gigih ler tahun nie prepared bekal utk dia pepagi hari...nasib ler anak dara requested roti telur jer pun....

kak...ko pakai tabita kan....