Nuffnang

Nuffnang

Ahad, 13 Januari 2013

... BALIK KAMPUNG DI HUJUNG MINGGU...

Hai.. korang...
Apa cer korang hari hari minggu nie..
Tak jenjalan pergi mana mana ker..
Ker korang terbongkang atas katil seharian..
Yer laa aku tau.. harinie sejuk dingin.. hujan dari awal pagi.. memang susah nak dilepaskan kain selimut tu..
Tapi aku .. awal sebelum subuh dah bangun.. settle kan kain baju.. basuh baju sekolah yang aki rendam dengan air panas.. dengan kain dalam mesin.. sebab .. harinie nak balik kampung.. kikikiki.
Aah.. aku rendam baju sekolah budak budak nie dengan air panas.... nak kasi hilang semua daki daki yang melekat.. aku dedulu zaman sekolah pun.. memang rendam dengan air panas.. nak lagi extreme. . Aku rebus baju aku tu.. hahahah.. motif!!!.. haaa jangan ingat baju aku daki banyak ek.. tapi.. nak bunuh kuman.. ahaks.. hahahha..
Lepas settle kerja rumah.. kasi budak budak dengan pak incik makan.. terus keluar rumah.. sepanjang perjalanan.. hujan jerk.. bestt.. sejukkkk.. nyaman..
Kes balik kampung.. sebab janji dengan cik senah.. nak buatkan dia kuih kole kacang.. haritu dah buat tapi rasa masam sikit.. tu yang harinie buat untuk cik senah.. .. huhuhuhuhu.. balik kali nie kena jadi chef .. cik senah dera suruh anak bongsu dia masak.. tapi awal awal aku sampai tu.. cik senah dah masakkan mee sup.. nyumm nyumm sangat marvelouss. Walaupun simple jerk.. tapi mantopss.. memang betulla kan.. mak saya masak sedap.. heheheheheh..
Dah lepas masak.. adik pak incik.. call ajak pergi rumah dia.. mamam nasi ayam.. perghhh sedappp..
Dan lagi.. salah satu sebab aku balik kampung sebab aku order dengan adik kakak ipar aku durian crepe.. nyumm nyumm sedap...

pic tak tersusun.. lantak ler ek.. update pakai phone setting lari..

blur plak pic minah gedikss nie.. ..baju haziq.... turun ke aiman.. kini turun ke hannah plak


berkabus... sejukkkk!!!.... bukit belacan.. 


pic minah gediks nie lagi.. asal masuk kereta .. sure suruh snap pic dia.. ayat.. "ma tose ma.. "


durian crepe puncak alam.. haa ko bukan main jauh.. datangnyaa durian crepe nie.. heheh.. marvelouss .. gebuss dan sedap


ko tengok.. simple gila mee sup mak aku masak kan.. tapi seriusss sedapp.. 
'MAK SAYA MASAK SEDAP"



Tiada ulasan: