Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 9 Mei 2012

::..WW... KEINDAHAN ALAM...::














Cantikkkk dan menenangkan jiwa dan minda...

Published with Blogger-droid v2.0.4

Selasa, 8 Mei 2012

::STRESSS::




Pepagi  bangun dah stress.. kes.. salah sendiri.. jam dah bunyi tapi tak bangun so lambat harinie...

Stress nak pilih baju pergi kerja... kes... semua baju dah sendat.... baju baju semua dah mengecut..  entah pencuci apa yang pak incik beli untuk basuh baju pun tak tau... motif tak nak salahkan diri sendiri.. badan dah mengembang semacam.. so pilih baju besar dan nampak lagi gomok....  lantak...

Stress masuk kereta cari kasut semua tak ada.. rupanya salah sendiri.. letak dekat kereta lagi satu.. dah satu hal kena pergi ambik.

Stress sampai opis tengok segala jenis fail ada diluar lemari... fikir positif mungkin ada audit semalam.. tu laaa salah sendiri saper suruh cuti semalam.. dah la seminggu dah tak masuk opis.. padan muka..

Stresss hilang.. sebab tengahari dapat makan sushi..nyummm nyummmm..


Masuk opis balik mood masih ok.. siap kan segala kerja yang tertunggak... settle.. yahoo...

Tetiba dapat berita sedih.. ayorkkk merempan sekejap.... dah lama tak merempan... merempan sepuas- puas nya...shrrrrrrrreeeetttttttt hembusss hingusss.. perggghhhh  legaaaaaa....

Balik ajak pak incik teman jogging tapi pak incik tak mo.. huh tak membantu langsung.. helllooo pak incikkkk baju kita semua dah ketat ok.. tolong laaa bagi kerjasama... pujukan tak dilayan.. maka berjogging seorang diri bertemankan note...

Sambil berjogging menikmati keindahan alam.. paling tak bleh tahan.. berjogging bukan kuar peluh tapi kuar air mata.. macam mana tu..Hahaaaahahahah.......
LANTAK..!!!!!!!!!!
(stress paling utama... merajuk dengan pak incik.. ngehh nggehhh)



Published with Blogger-droid v2.0.4

Isnin, 7 Mei 2012

::MONDAY BLUES..::


Dikala tidur tak lena.. berulang alik ke jamban. Maka di kala orang lain nyenyak tidur.. sedang aku bertafakur di dalam jamban.. di kala orang lain menikmati tidur yang lena.diatas katil yang empuk ... tapi aku. Nikmat tidur kadang kala terlena di jamban...

Tapi di kala orang lain sedang mengeliat liat nak bangun.. memulakan hari nya... sedang aku.. menarik selimut dan kembali menikmati tidur.. disaat saat hujan membasahi bumi.. dan sang bayu yang sangat dingin... kikikiikiki...

SELAMAT BEKERJA PADA SEMUA.. DAN SELAMAT KEMBALI TIDUR KEPADA AKU... FUHHHHHH NYAMAN.... hahahahahaahahah

Published with Blogger-droid v2.0.4

Rabu, 2 Mei 2012

::Ww::




::ANGELINA JOLIE MALAYSIA::

Amacam. Kelas ko jah....  yang penting bibir harus ditebalkan...


Published with Blogger-droid v2.0.4