Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 28 November 2012

....HEADBAND BILA DI TRANSFORM ........

nak menceceh .. tapi tak ada idea..
taip taip hilang idea..
dah ada idea nak taip.. sekali blurrr...
hilang laa plakkk ayat ayat ...

jadi nyaaa...
entry nie.. kira...
entry ...........................................
WORDLESS laaa ek...

cantik tak headband atas kepala cik nah tu.. errrmmmmmmmmmm... headband tu.. kawan aku bagi..  cantikk kan..cara nak pakai kena lilit atas kepala..  ada jugak sebelum nie aku beli yang jenis cekak macam tu jerk.. 


haa jenis macam nie.. opsssss.. korang jangan pelik bila tengok cik nah buat muka macam tu.. itu laa ghuper dia .. kalau dia terliur tengok orang makan.. kikikikiki.... ajer bughok ghupernyaaaa anak dara weeiiii....

headband tu kalau korang lilit lilit.. pastikan jadi bentuk dan ghuper yang sempurna ek.. jangan plak jadi macam nie...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

TARA!!!!!


jangan jadi pocong sudah.. kikikikikiki....




*oppssss.. dah terlebih menceceh.. tak jadi wordlesss laa plak.. 

2 ulasan:

lieyalatif berkata...

comel!!! ni sonok ade anak pompuan kak...mmg duit abis dok beli aksesori rambut die je laaaaaa.....dah le comel2 semua....

pic last tu mmg aku taklehlupe kak oiii...nak mati aku gelak bile ko whatsup pic cik nah....jadi mangse keadaan die tau heheeheheh

yatt berkata...

comel kaysah pic 1st tu :)