Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 19 Oktober 2012

..... PUNCA MATA BERKENYIT....



Salam jumaat uollsss....

korang.!!!.. pernah tak korang rasa mata korang berkenyit.. 
kan orang tetua dedulu pernah cakap kan.. 
kalau berkenyit sebelah kanan atas.. 
nak jumpa orang JAUH.. atau orang yang dah lama kita tak jumpa

kalau berkenyit sebelah kiri bawah....
haaaaa itu tandanyaaaaaaaa... 
sila beli tisu bebanyak.....
nak NANGISS laaa tu!!!!.....

aku sangat sensitif kalau bab mata berkenyit nie
aku mulaa laa.. berhati hati dengan setiap aktiviti aku
hahahahhaha.. macam laa tau jerk apa yang akan jadi kan..
kalau bab berkenyit belah kiri.. 
lagiii laaa aku lebihhhh berhati hati... 
takutttt apa laa benda akan menimpa...

ok berbalik dengan kes aku nie.. 
kes nya dah seminggu lebih 
mata sebelah kanan aku berkenyit...
tetiba pagi jumaat tu..
aku dapat whatassp ....
jeng..jeng..jeng...............
Tie dari Temerloh nak turun putrajaya...
dan nak jumpaaa

hahahahhahaa.. hati sangat happy.. sebab 
lama sangat tak jumpa tie and kiddos..
so pertemuan kitaorang tak jauh pun dari opis aku
area anjung jerk....hehehehe..






first time jumpa honey... 
honey sangat comeiii... dan kiutt..
terima kasih bebanyak dekat Tie... sebab sudi jumpa kitaorang ..
walaupun sekejap... mmuuuaaahhh..::))



Tiada ulasan: