Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 1 Ogos 2012

::..SERABAI...::



Gerammmm gila dengan minah nie.. tak mo langsung ikat rambut.. bila nak di ikat di lari larikan kepala dia... "ayaaaaarr"...

bila dah di ikat.. cepat jerk tangan dia dok tarik tarik.. haaaa time tu.. rasa nak lepuk jerk tangan dia tu.. kekadang aku lepuk gak.... nangissss .. bila tanya saper buat... "ma..tu wat"....

Kalau ikut kan aku.. memang aku potong jerk rambut dia tu.. tapiiiiii.. pak incik tak bagi.. dia kata.. "biarrrlaaa panjang nanti leh ikat " ikat laa sangat.. nak pegang rambut pun tak bleh....

Kengkonon Diva laa..  sampai tak bleh pegang rambut tu..

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 ulasan:

fazitaismail berkata...

ala cite apa ikat rambut mcm tu..kalau simpan rambut pnjang lg comeyyy cik nah nie kak..hehe

lieyalatif berkata...

jgn dipotong kak...sayang..rambut cik nah lebat n hitam.....


** selamat hari raye maaf zahir dan batin buat kak shimot sekeluarga....semoga lebaran kali ini lebih bermakna dan diberkatiNYA....