Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 4 Julai 2012

:: ...NASI AYAM PENYET....::

Haluuuuuuuuuu !!!!!
Morning the morninggggg.. (oh my english)...

pagi nie tak leh nak bebel bebanyak sebab hakkak sibuk menelaah buku.. kikiki... dah berapa tahun tak ambik exam..  otak dah beku.

Ok taK mo bebel lagi.. mau tunjuk itu masakan kitaaaaa... firsttt time buat.. nyummm nyummm sedaaapppp.. tapi tak sesedap ayam penyet AP..  tak per kita akan usahakan lagi.. heheheheheheh

Aku tak ler rajin bebeno nak masak sebenarnyaa..isnin tu demam tapi korang tau laaa kan.. orang orang lelaki nie apa dia tau.. demam ker apa ker.. dia tau perut mintak mesti di  isi.. tak masak kesian.. gigihkan jugak laaa bangun masak tapi dengan syarat.. tolong sekali kat dapur.. jadinyaa aku masak dia tolong kemasss haa!!amacan kelass kaa bekerjasama katanyaaa..     

Jangan ditanya resepi sebab aku pun google.. tunggu aku try kali ke dua dan aku kasi begger begger baru aku letak resepi yekk.. wokeeeeii hakkah choww dulu mau masuk dewan exam sudah... da!!!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Tiada ulasan: