Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 31 Julai 2012

::... JENG..JENG..JENG.. GONJENGG..::

Harinie tak derk entry menu men bagai.. bukan tak masak.. kite hari hari masak.. tapi kita kasi simpan dulu.. bagi kite laluan nak menceceh..

Hari ini dan semalam  kite mencutikan diri kite, first sebab cik nah tak sihat.. muntah muntah.. haziq kena cirit birit+ athma menyerang.. aiman so far sihat.. cuma batuk batuk sikit...  semalam dah bawak cik nah pergi klinik.. tapi harinie kena bawak lagi sekalo sebab still muntah muntah..

So tadi bawak pergi klinik... kalinie bawak pergi doktor swasta.. sesambil check up anak.. maknyaa pun join sekali.. coz dah 2 3 hari aku dok pening pening kepala.. maybe kita kepenatan masak masak hari sabtu tu.. dan ahad tu menyiapkan order cookies..

Serah tangan dekat doc check BP... sekali ambik.. bp naik 160/90.. tingggiii sangat tu. Terus cuak.. doktor kata aku kena VIRTIGO apa virtigo tu.. korang google eo..

Kuar dari klinik..  hati tak sedap..  pergi klinik gomen dekat P11... first impression MA tu pandang aku dia senyum dan terus tanya last period aku... Check bp dia kata ok normal.. plak..Tadi tinggi nie normal laa plak..

Dan ayat MA tu sebelum aku keluar dari bilik dia..  "LAGI SEMINGGU PUAN CHECK UPT YERK"

ALAMAKKKKK!!!!!
yup period aku lewat 2 hari..  tapi tak mungkin.. 

PENGSANNNNNN......

Published with Blogger-droid v2.0.6

4 ulasan:

aIEn berkata...

waaahhh best nye....x lama lg cik nah dpt adik lg!!!!!

...sWeeT uMi... berkata...

wink wink.... (^__@)

fazitaismail berkata...

yeay yeay yeayyyyyyyy..dapat anak buah baru daaa...hikhik

lieyalatif berkata...

wakakakakaakak ye ye O je laa ko kak....jgn memain kak...wat rugi turun 10kg tauuuuu ekeekekekekeek......