Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 25 Jun 2012

::MACAM BUSTAZAH TAK??::



Assalamualaikum semua anak murid...
Harinie bustazah nak ajar 'mat arip li sukun' bukak buku yerk!!!!!

Kikikikiki.. sekali bustazah kan..
Kita bukan ustazah tapi bustazah yerk..

Hahahahahahah nie semua gara-gara Contact lens aku koyak.. dah laa aku tak ada spare lain.. selalunya aku beli contact lens acuvue ...... sekali beli 2 pek so memang akan ada spare laa kan .. aku beli 2 kotak sebab power mata aku tak sama.. ..nie pergi beli yang colour big eyes lepas tu aku beli plak satu kotak jerk.. sajer gatai.. ambik memang tak akan ada spare laa kan....

Dah seminggu aku pakai spek pergi korje.. dah macam ghuper bustazah pun ada gak aku rasa... nak pergi beli almaklum laa kan.. tetengah bulan dik.. hakak nan ado duit laa kan.. kalau mintak dengan pak incik memang kena tarbiah ler sebab dia dah kuarkan modal beli spek... masa beli tu dah janji tak mO pakai contact lens lagi.. hihihihihh

Aku pakai spek nie dari aku darjah 6 lagi.. time tu tak derk laa power banyak sangat.. setakat 50 jerk.. dah kekecoh nak pakai spek.. lagi pun dedulu saper pakai spek akan nampak cantik.. cantik ke???!!!
Kalau tengok tv tu duduk dedepan kalau boleh nak masuk terus dalam tv tu.. buatkan nak suruh mata ni rabun.. tapi masa sekolah tu aku tak pakai tetiap masa..  aku cuma pakai time belajar jerk.. sampai aku form 4... masa masuk form 5 baru aku pakai tak bukak bukak.. sebab cikgu aku kata.. kalau sekejap pakai sekejap idok.. nanti mata lagi tinggi power..

Lepas spm still pakai.. aku start pakai contact lens masa aku berdating dengan pak incik.. sebab pak incik kata macam owang tua pakai spek.. hahahahah. Tu yang aku reti pakai contact lens tu.. dari power aku 200 .. sekarang power sudah menjangkau ke angka 500..

Tetiba terpikir. Kalau laa tetiba duit jatuh dari langit perkara utama yang aku nak buat..  pergi buat lazer mata.. kasi tak rabun.. kikikikiki

Published with Blogger-droid v2.0.6

6 ulasan:

Zana Md Nordin berkata...

Assalamualaikum Bustazah comel
tinggi gark power rabun akak yerk
zana nie....malas nak layan sangat spec tu....kadang pakai kadang tak..
coz' ada member kata...if kita tak biasakan ngan spec.....rabun kita boleh kurang...
terbalik plak ngan apa yg cikgu akak ckp
ntah betul ntah tak teori tu pun zana tak tahu
ha ha ha...
tp if memandu malam, mmg nak kena pakai coz' zana tak tahan silau...

comel ler...
dagu makin runcing gitewww

~~AzaLea~~ berkata...

kak, power kita lbh kurang sama lah... tp sy mls giler nk pakai lens.. malas nk cuci, malas nk tanggal n semuanya malaslah.. tp akak nampak lbh cun bile pakai spec..

**btul lah akak dh lost weight..

**teringin nk jumpa akak.. ^__^

fazitaismail berkata...

alololo bustazah comeyyyy..hikhik..

comeyy apa akak pkai spek..sekalik tgok cam cik nah ler..hehe

sHeeMa DeaN berkata...

Walaikumsalam yer anak murid.. kikikikik
Tinggikan power akk.. tu laa teori yg cikgu akk bg tau.. tu yg terus pakai.. sekali makin tinggi power.. mungkin teori kawan zana tu betul kot..

Dagu runcing dengan teknik kasi muncungkan sikit bibir dan kasi tunduk bila snap pic.. kikikiki

sHeeMa DeaN berkata...

Lea...

Sama ek.. akk pun malas lea nak pakai lens nie tapi sbb dah berjaman pakai.. bila pakai spec balik rasa cam rimas plak.. pakai spec time kat rumah dan weekend jerk..

Akk lose weight sbb sakit jiwa baju banyak tak bleh pakai.. tetiap pagi meroyan..

Insyaallah.. kalau ada jodoh kita jumpa ek

sHeeMa DeaN berkata...

Ita..

Hehehhheh blushing pipi bustazah bila anak murid kata bustazah comeii

Sama ek guper kita dgn cik nah:)