Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 29 Februari 2012

::..MASTERCHEF JUNIOR..::

anda di berikan 45 minit untuk siapkan satu hidangan berasaskan kentang... ..hahahahah

cer tengok.. cer tengok.. minah nie.. asal ummi dia sibuk kat dapur.. dia pun mulaa laaa... bila kaki aku melangkah jerk ke dapur.. mesti kaki dia  yang masuk dulu.. kalau aku tak bagi.. haa mulaa la dia menyeringai.. tunjuk gigi 3 batang tu.. sib baik dah ada gigi.. kalau tak ngeri gak.. ngeeehhh... ngeehh... 


aku letak jerk periuk.. vontot dia yang landing dulu..

betul laa kan.. orang kata.. kemana tumpahnyaa kuah kalau tak ke pinggan nasi.. kalau tumpah ke meja ..lain plak jadinyaaa...  kalau dah nama nyaa anak dara... tetap anak dara... .. 



3 ulasan:

Rose Emely berkata...

mesti sedap resepi kaysah
dgn tak pakai bajunya...
kompomlaa cudappp
kikikiki...

lieyalatif berkata...

ni le untung ade anak dare kak...ko belum masuk dapur, die dah sebok2 nak masuk dapur heheeheheh

~~AzaLea~~ berkata...

tomey jer tgk tangan cik nah kat kentang tu... huhuhu..