Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 15 Februari 2012

:.. KEGANASAN ANAK DARA...::


dulu.... 
sebelum ada hannah kaysah.. 
telinga perit hati geram.. .. bila tengok perangai 
haziq dengan aiman bergurau atau bergaduh...
biasalaa kan.. anak lelaki.. kalau tak bertepuk tampar.. kalau tak penyepak.terajang .
kalau tak melompat sini sana memang bukan anak lelaki  laaa kan... 

bila tengok macam tu.. hati bertekad 
kalau dapat anak pompuan mesti lagi  best kan
anak pompuan nie sopan.. ayu.... gediksss.. eeuuwwww mak soka. 

terus nekad 
nak beranak lagi .. target nak anak pompuan plak.. 
bleh teman mak dia plak.. ada gak mak dia teman..
sebab 8 tahun dikelilingi orang 3 lelaki..dah boring 

akhirnyaaa mengandung....
alhamdulllilahhhhhh apa yang di hajatkan
di makbulkan oleh ALLAH S.W.T..
AMIN....

8 bulan perkembangan.. sangat suka..
bila tengok anak dara membesar..
pesan dengan BABANG (abang kuasa 2 jadi babang) .. 
TOLONG JANGAN BUAT PERANGAI DEPAN HANNAH KAYSAH
sebab mak ko nak bentuk anak dara nie jadi MUSLIMAH...

tapiiiii... langit tak selalunyaaa cerahh..tak payah laaa nak dirungkaikan lagi.. 
tatapi laah.. renung renungkan lahhh...


dihempapkan nya abang.. kes.. tak puas hati abang ambik mainan dia... 


#SENTAPHATIMAKKONAK........ :(((



2 ulasan:

misya berkata...

anak pompuan sya yang kecik pun macam tu jugak,asyik gaduh n pukul abang-abang dia je

fazitaismail berkata...

ganazzzz tul!!!

kalau rakam lg real bijik mata hahaha...