Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 2 Februari 2012

::BILA PERUT ANAK DARA SUDAH BUNCIT..::


lama gilaa tak citer pasal anak dara aku tu kan..opssss lupe ada ler... mak lupa.. haritu kisah dia dah pandai jalan.. dan tumbuh gigi... ngeeeehhhh... 

ok..ok.. nie ada lagi satu citer pasal anak dara nie.. huhuhu.. badan dia sudah boolaaaatttt.... pipi sudah makin tembonnn... peyuttttt jangan cakap ler.. muncciiitttt... ayorrrrkkkk peninggg kepala pak incik.. .. aku?.. aku  ok jerk.. aku redha dan pasrah.. sebab dah tau baka aku macam mana kan... hahahaha... pak incik sudah suruh aku sound sama itu baby sitter.. suruh kurangkan susu budak muncit nie.. kata pak incik.. kalau hannah dah makan nasi.. kurang kan susu.. ko agak-agak aku cakap tak dengan baby sitter tu.. a-ahhhhh tak kose.. nak cakap.. hahahahhahaha...

susu 650 grm memang tak sampai seminggu dah muklisin.. opsss.. lupaaa nak citer.. cik nah sudah tidak duduk di nursery yang dulu tu.. sudah berpindah.. area rumah aku jerk..  senang. tapi yang susah kalau baby sitter nak cooti.. haaa yang tu mak kesahhh gegilaaa... cukup laa kena umpat keji dengan orang.. asal cuti asal anak.. macam dia sorang ada anak ... hukhukhukhukhuk.. mak sentap.. 

ok citer pasal hannah nie.. asal petang.. aku ambik.. baby sitter kata.. dia kuat makan ++ susu.. cer ko bayang kan.. aku hantar dia hari selasa dengan susu 650 grm... hari jumaat.. aku ambik.. dapat pesanan "kak susu hannah dah habis".... tak tercenggang ko dengar.. melammmmpaaaauuuuu 4 hari kot.. susu dah habisss.. kalau nak kata.. baby sitter tak jujur.. tak kan laaa kot.. sebab sudah terbukti yang hannah makin tembon... 

aku tak bleh tengok betul bila dia berjalan.. sambil gigit baju.. tangan gosok-gosok perut..... ayoorrrrkkkk.. dah macam apa dah aku nengok... korang tak percaya ker.. meh.. meh.. meh...... aku tunjuk..... jangan terkojot laaa plak ek.. 

silaaaa laaa korang scroll ek..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
letih ker.. sikit lagi.. scroll lagi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sikit lagi.. tarik nafas dulu
.
..
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sesak nafas ker.. pergi ambik inheller dulu.. sedutt dedalam
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

.
oppppssssssssssssssssssssss...........
amacam... ngehhh. ngeeeeeehhhhhhhhhhh...




5 ulasan:

~~AzaLea~~ berkata...

perrrgghhh!!! dasat giler perut cik nah... dh mcm perut aunty le'a pun ade... kehkehkehkeh...



**Buat cik nah, dun wori... nanti cik nah pasti dpt baju baru mcm aunty coz baju2 yg ade semua tak muat dh... kehkehkehkeh...

lieyalatif berkata...

mulatttttt...mulaaatttt.....mmg dah berisi betul kak...cer timbang kak...bape dah agaknye skrang kan....

cik nah, acik ngeri tgk perut cik nah merening camtu....meh pakai korset meh ekekeekekek

Emy Omar berkata...

Gigih aunty scroll sampai bawah Hannah gara2 Umi kamu hihihi.. Wah!!Makin bulat cik Nah awak Shima,situasi awak sama je dengan saya..kalau bukak susu Mia yang 1.8kg tu,buka hari Ahad memang tak sempat nak jumpa Ahad yang berikutnya dah habis..sadis betul tau!!

misya berkata...

bolatsss

fazitaismail berkata...

amboiiii kemain lagik anak dara nie tayang peyottt..bolatttt lg tu...
hehehe..

kak sheema, cik nah nie minum susu apa yekk..hehe