Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 3 Januari 2012

::PROSPERTY OBLONG..::

first entry di tahun baru..
kebizian gilaaa.. apa nak buat.. suka nau buat kerja last minute.. 
3 hari cuti. tak plak terpikir nak jahit lencana ker.., kemas beg sekolah anak ker.. . gosok baju ker.. 
terbongkang jerk ngadap TV..  

esok dah nak bukak sekolah.. baru pagi ni terhegeh-hegeh cek baju baju sekolah anak.. buku-buku sekolah yang lom balut apa.. masa nak jahit lencana sekolah aiman. baru perasan.. satu baju lain saiz.. ingat kan ok .. sekali besar .. nak tak nak kena g tukar balik ler kat sekolah.. seluar sukan haziq plak terkoyak laa plak.. bukan takleh jahit.. bleh jerk.. tapi sebab .. MALAS............. ngggeeeeehhhhhh hikhikhikhikhik..

pepagi dah kuar pergi book shop sekolah.. tukar semua tu. sib baik saiz baju aiman ada lagi.. kalau tak haru.. merayap plak cari pembalut buku.. sekali semua sold out.. sib baik ada satu kedai buku nie ada.. terbaikk kan cara aku nie...

balik dah kepenatan .. nak masak memang tak sempat.. nak makan dekat luar plak.. perut tak berapa nak sedappp.. jadiiii.. sampai jerk umahhh terusssssss berdezzzupp masuk dapur... maka terhasilll laaaaaaa..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
TARAAAAA.... PROSPERTY OBLONGG..


amacam ... ada macam Mcd tak.. 





1 ulasan:

Cik Sibuk berkata...

wah..buat sendiri ke?
nak resepi..