Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 24 Januari 2012

::.. CELOTEH SI BUNTAL..::


4 hari cuti.. melepak jerk dekat rumah. rasa relax gila.. aku nie lain sikit.. aku rasa lebih relax duduk rumah dari berjalan-jalan.. rasa cool jerk.. walaupun kekadang rimas denga perangai budak-budak yang kekadang suka memekak nie.. 

bila dah dok umah nie.. tekak asyik terasa nak makan tu laaa.. nak makan ini laaaa.. tu yang beratt makin naik tu.. gila tak gilaaa laa kan.. dari aku lepas operation haritu... berat aku turun mendadak. memang bestt gilaaa laaa. tapi tak sampaiiii 8 bulan berat aku naikkkkkkkkkkk lagi mendadak plak.. tadi turun mendadak.., nie naik mendadak.. sampai dada aku .. dak..dakk..dak. gak ler.. risaaaauuu beb... 

melantak banyak sangat !!!! errrmmm rasa nyaaa  tak ler jugak... adeeeeiiiiiiiii laaaaaa... haritu aku ada cuba makan jamu Mak D**A.. tapi kan... berat aku naik  dan terusssss naikk.. tapi punca aku makan jamu tu.. sebab nak merawat .. alhamdullilah.. yang nak di rawat tu ok.. tapi bab badan aku naik tu yang tak ok...

bila berat dah naik nie kan.. tetibaaa rasa macam nak mengandunggg balik.. hahahahahhaha gilaaa apa plak kan.. kengkonon lepas bersalin nanti leh cover balik berat.. hahahahhahaha.. sesuka hati jerk..  bagi aku.. mengandung tu best.. rasa cam sweet jerk.. tapi tang nak menempuh  sakit nak bersalin tu uuiii ngerriii.. nak lagi bila kes aku nie asyik kena masuk spital kerap.. pastu.. yang paling tak best.. asyik kena seluk.. addduuuii. pastu situasi dalam labour room.. kalau dapat nurse yang bestt.. maka best laaa dalam Labour room tu.. tapi kalau dapat nurse yang sombongg.. eeeuuuwwwww sedihh tak best langsung.. ddaaaaannnnn.. dannnnn .. dannnn palingg tak besttt bilaaaaa  TIDUR TAK CUKUP. uuuwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......... tak mo.. tak mo.. tak jadi laa nak mengandung..... 

padan mukaa kan. saper suruh makan tak beringat.. maka jadi laaa ko 


IKAN BUNTAL.. kikikikiki


4 ulasan:

Emy Omar berkata...

Shima,sama la saya pun bila tengok baby teringin nak mengandung lagi.Kalau saya time mengandung tu alhamdulillah takde masalah..(walapun part minum air gula tu umpama mimpi ngeri) Yang paling tak sanggup part nak bersalin..huwaaa terus lenyap semua impian dan angan2

AzaLea berkata...

Salam...

Sy teringin gak nk ade pengalaman bersalin... tp ntah bile ler rezeki ni nk dtg...

Yg ikhlas,

Ikan Buntal II...

^___^

sHeeMa DeaN berkata...

emy..

yess bab nak bersalin tu yang ngeri dan terusss menjadi mimpi ngeri....

sHeeMa DeaN berkata...

lea..

insyaAllah,, Allah akan makbulkan hasrat awak tu..


ikhlas jugak dari
KAKAK BUNTAL ... :))