Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 31 Mei 2011

:... AMBIK KO.. SOLD OUT TERUS...::

Hebat sungguh ker Novel nie..
kalau dulu aku tak tau pun wujudnyaaa novel sebaik nie..
selalu kalau pergi MPH
aku mesti jenguk novel ... sharifah abu salem ajer..

tapi sejak dua menjak nie..
eh..eh..
aku jatuh cinta plak...
dengan novel nie...


haaa ko penangan drama NORA ELENA...
novel nie bleh sold out ko...
merata gak ler aku terjah MPH Alamanda nak beli novel nie
sekali Nan Adddoo..
sabtu plak aku terjah lagi MPH OU...
katanyaaa SOLD OUT..

belum ada cetakan yang terbaru katanya..
aduuuuiiiii

tak kira nak cari gak novel nie sampai dapat..
kalau MPH tak ado...
aku nak g terjah kedai buku muthusamy...
harap-harap ada...

Nak feeling-feeling.. dengan SETH TAN.....
kah..kah..kah..

Khamis, 26 Mei 2011

::.. SEDAP SANGAT KE CIK HANNAH Oiiii...::

Aduaiii
Bila dengar.. kelakar pun ada.. risau pun ada..
nie kes cik hannah kepink kepink ler..

petang tu aku ambik dia ..
cikgu dia kata.. hannah nangis nak hisap ibu jari kaki tak dapat.
aku tak ler heran sangat ..
sebab si kecik tu memang suka hisap jari kaki dia sendiri..
so aku kata laa..
dia memang suka hisap jari kaki dia

rupanya.. bukan dia nangis tak dapat hisap jari kaki dia..
tapi dia dok nangis sebab tak dapat hisap jari kaki cikgu dia..
siap merangkak lagi ..bila cikgu dia lari-larikan diri..

haaa ko.. terkejut lak aku dengar
meremang bulu roma pun ada gak.. kikikikiki..

nak ajer aku tanya.. HABIS TU BAGI JUGAK KER
mana laa tau kan..sebab nak suruh budak diam..
tetiba terpikir kalau laa dia bagi gak.. kaki dia ada CAGU tak.. kalau ada, habis laa anak aku..
nak kena cari ubat ler kalau gitu.. nak matikan kuman.
kah..kah..kah..

petang semalam time aku ambik
lain plak citer
hannah nangis sebab tak dapat nak tarik dan hisap jari kaki baby

Aduiii fenin kepala mak ko nie  tau takkk...
cik hannah..oiiii


tebal gila bibir mak cik hannah bilaa tengah risau.. kikikiki


Pesanan Khas... untuk bapak HaziqAimanKaysah............ sila tengok pic nie.. dan RENUNG-RENUNG KAN.... dan  SELAMAT BERAMAL.. kikikiki

sonok ker DIK.. kamuu buat kerja sekolah atas tu..



Ahad, 22 Mei 2011

::.... BIOR LAMBAT ASAL ADOOO..::

Hari nie ... mak budak nie rajin..
rajin mengemas... rajin melipat kain...rajin masak... rajin mengutip kain baju masuk mesin..
dan ...hok yang palingggggg pentinggggggggggg
RAJIN MENGUPDATE BLOG..

Pendek kata..
AKU SEORANGGGG YANGG RAJINNNNN..
hak..hak..hak..

kepada yang 'LOYA'.. silakan muntah,
jangan di tahan 'LOYA; tu.. nanti bau busuk.. kah,..kah..kah..kah..

wokeiiii nie nak tayang citer sabtu dan ahad
bukan bagusss dan happening sangat pun citer nie.
tapi sesajer nak citer .. biasak laaa kan.. dah kata.. MAKCIK KEPOCHI 'CNN'
citer apa pun nak citer
KANNNN..


semalam MAK BONDA datang
maka... makcik kepochi dengan kaum kerabat..
meraikan ler kedatangan MAK BONDA

bawak makan-makan..
bawak jalan-jalan..
bawah shopping-shopping..

di sebab kan masa MOTHER DAY's haritu..
tak celeberate..
dah kebetulan plak MAK BONDA ada nie..
maka makcik kepochi.. sepakat dengan kaum kerabat yang ada
selongkar-selongkar duit yang ada dalam beg yang tak berapa nak adoooo..
nak beli KEK..

biasa laaa kan..
asal celeberate ajer mesti kena beli KEK..
FELIK kan...
..

bila birthday ...............kek..
anniversary pun.. kek...
sambut segala benda semuaaanyyyaaaa KEK...
ahhhh lantokk ler ajer kannn.. dah itu ajer konsep nyaaaaa

 

ucapan yang palingggg aku soookaaaa


minah kepochi tumpang publisiti.. pinjam kejap yer makkk..!!!!


Mak dan KAMI JUGA.. ngeee...



      sokaaaa..

Jumaat, 20 Mei 2011

::.... KAYMOONNN.. KAYMOONNN.... ::

Blog udah lama tak berupdate..
MALAS..
tapi kalau aku MALAS pun ... ada ORANG KESAH .....
jadddiiii... MALAS ler selalu ...
MALAS adalah AMALAN PALINGGG TAK MULIA..

 ok.. cukup merapu..

meh.. meh.. sini
aku nak tayang gambar-gambar anak aku..
dari dok baca aku punya merapu hentak hape-hape
baik korang tengok pic bebudak nie


INI LAH JAMBU-JAMBU DIHATI AKU











SEKIAN


Selasa, 10 Mei 2011

::.. SMILe..::


 SENYUMMM
TAK PERLU KATA APA-APA..