Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 1 Disember 2011

::... STATUSS TERBAIK DARI FACEBOOK...::

morninggggg theeeee morninggg frennnn... ada baikk.. huhuhuh.. dah masuk bulan baru kan.. dan punch card baru.. tapi.. awal-awal bulan punch card dah merahhh apa kes kan... apa nak buat.. ini ler kalau pompuan yang ada anakkannn.. cuti demi anak.. lewat pun kerana anak... punch card merah gara-gara cik nah demam ler.. bawak pergi klinik dulu pagi  tadi.. risau betul kalau tetiba demam panas macam nie.. memulaa tu elok jerk minah kecik tu bergurau senda.. tetiba dalam bergurau senda tu.. badan panas melantun... ayyoooorrkkk .. seriua tau... malam tadi kena masuk ubat iukut vontot baru leh tido minah tu.. kalau tak merenggek jerk...

wokeeeii.. sila baca perenggan di bawah dengan fahami nyaa.. status nie aku ambik dari FB kawan aku.. bila baca.. hati rasa tenang jerk..  dan jiwa rasa sayu.. itulaa pengorbanan seorang wanita yang bernama IBU..



******************************************************************************************
...Wanita yang cantik adalah…Seorang Ibu yang mendidik dan memagari anaknya dengan dengan kasih sayang dan iman percaya pada Tuhan...Seorang Wanita yang tetap berdiri pada jalan yang benar dan tidak berkompromi dengan sesuatu yang dia tahu dapat menyesatkan....Seorang Wanita yang mengasihi keluarganya baik suami dan anak-anaknya....Seorang Wanita yang memberikan warna positif dalam kehidupan setiap orang....Seorang Wanita yang tidak menjual dirinya demi kemewahan. Kerana baginya kemewahan syurga yang lebih penting dicarinya....Seorang Wanita yang tahu menempatkan dirinya di manapun dia berada...Seorang Wanita yang dapat membezakan mana yang benar dan mana yang salah...Seorang wanita yang dapat menginspirasikan semua orang..Dan terakhir, wanita yang cantik adalah wanita yang boleh menjaga harga dirinya...♥



2 ulasan:

...sWeeT uMi... berkata...

mmg terbaek la.............sama la aku pun merah ari ni gara-gara anto anak td huhuhuhu...........

Emy Omar berkata...

Syahdu je baca status dari FB tu shima...Harap2 Cik Nah cepat sembuh ye