Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 28 November 2011

::.. ..RAJUK ANAK DARA....::

Lama tak citer pe'el cik nah kan... haaaaaaa harinie.. meh nak citer pe'el cik nah ....
kalau dulu time petang-petang ambik.. mukaa tersengihhh... macam kerang busuk... kekadang tu..
kalau aku nak ambik.. di tepiss nyaa tangan  aku.. muka berpaling tempat lain....

tapi sekarang nieee sudah tidaaaakkkk....
asal petang aku sampai .. nak ambik dia.. perghhhhhh gilaaaa panjanggg muncunggg
pastu tak sempat-sempat  nak suruh aku dukung..

ada saru petang tu.. aku sampai-sampai jerk.. aku tengok muka anak dara nie lain macam
mata bengkak.. mulut muncung... pastu tersedu-sedu.. aku dukung teruss peluk.. sedu  tetap sedu..
aku tanya cikgu dia.. kenapa???
cikgu kata.. suruh dia tolak kerusi.. sebab nak suruh dia belajar berjalan..
tapi dibantainyaa meraung.. tapi tolak tetap tolak...
ini kira tema dia.. "KERNA TERPAKSA.. AKU MELANGKAH PERGI.."...
kesian kan.. tu ler.. saper suruh tak pandai jalan.. kan dah kena paksa belajar jalan ....

pastu baru-baru nie pun gitu jugak.. muka cebikkkk.. mata bengkak...
aiii tak kan kena berjalan lagi nak menangisss lagi... melampau betul minah nie..
aku tanya cikgu kenapa.......???
ghuperrrrnyaaaaaaa ko!!!!!!!!! minah nie bad mood.. pepetang hari sebab kena paksa bangun mandi...
ambbboooiiiii suka mengamuk plakkk cik nah nie sekarang.....

nak tengokkkk mukaaa budak bad mood....


amacam ... ada lebar macam angelina jolie tak... kikikiki eeuuuuwwww seksi plak cik nah buat bibir
macam tu.. eeuuwww i like..
time nie aku panggil pun dia buat tak tau.. dalam hati tu 'bengkak' jerk..
warghhh ..merajukkkk betul nie.. cik nahhh.. ooooooooo cikk nahhhh tak nak pandang ummi langsung ke
aku pujukk.. pujukk kata.. nanti balik kita cakap dengan babah.. 
biar babah 'babab'  cikgu..
baru pandang... haaa ko.. ngegada betull.. tapi muncung tetap maintainnn..




4 ulasan:

Emy Omar berkata...

Alahai..dah pandai merajuk ye?Tang muncung tu yang mahal tu Shima..sian dia...manja Babah la ni ye..

AzaLea berkata...

cik nah makin comel bile merajuk...

seksi bibir cik nah u... auuuwww!!!

...sWeeT uMi... berkata...

majuk majuk pun muka tetap comei hehehhee....cik nah ooo cik nah (^_^)

lieyalatif berkata...

keh keh keh ...kuat majuk anak dare ni...harus le kuat majuk kan cik nah..sbb cik nah pegang anak dare terhotsssssss kat umah tu heehheheh....