Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 23 November 2011

:: BILA KAMI BERKUMPUL.::

seminggu sebelum raya haji haritu.. abang dengan akak aku plan nak
wat birthday party anak dorang...abang aku memang suka buat birthday party
anak dia dekat hotel.. sebab apa aku tak sure..tapi apa-apa pun aku suka jerk..
 lain dari yang lain kan..

jadi kami di ajak ke sini..
so stay sini 2 hari 1 malam.. budak-budak laaa terlebih excited... haru biru bilik kita orang.. abang aku ambik twin room.. nasib ler jiran sebelah menyebelah. sib baik ler tak ada adengan citer P.Ramlee.. "oii orang sebelah.. tak tau ke orang nak tido ke nak haper ker haa!!!"".. kikikikiki
budak-budak apa lagi.. sampai-sampai jerk dah macam cacing kepanasan..
dah tak sabar-sabar nak terjun pool.. dorang ke pool aku dengan
baby-baby berphotoshoot.. di ulangi.. nak upah orang tak mampu.. buat sendiri jerk ler..
walaupun hakikatnyaaa AKU BUKAN PRO..
asal adoo
Ya Allah.. masa aku shoot gambar dorang nie.. aku rasa dah macam berlari 
100 meter berhalangan kekdahnyaaa... adddduuuaaaaiiiiii lotih kepala lutut mak di buatnyaaa...
masa shoot dalam bilik ok lagi.. tapi bilaa nak shoot kat luarrr..
Ya Allah.. hazabaijan aku dibuatnyyaaa.. bila sorang dah ready..
yang 2 orang tu mengamuk.. bilaa 2 orang tu dah ok.. yang sorang nie plak tak ready..
so tak ada satu pun pic yang ok.. semuaaa nyaaa K.O
nie laaa birthday girl nyaa..  Hanie Fariesya
 kikikikiki sampai meleleh air liur cik nah..
time nie cik nah dah kepenatan... sampai melepek pipi dekat cermin..
 ciannnn ... hahahahah
budak-budak nie bukan main lagi suara dorang... haaa jangan terperanjat kalau aku kata.. yang dorang bertiga aiman, syamil dan fadzlina sebaya..


sebahagian dari kami-kami semua.. yang nie jerk yang ber out door..yang lelain membuta di bilik
tuan tanah ... excellent.. kikikiki
 jangan di cari gambar masa celebrate potong memotong kek.. nan ado..
kes nyaaa photographer dah kepenatan.. dan kamera sudah kehabisan bateri..
Tq laa pada tuan tanah.. len kali jemput lagi.. excellent..
HEAVEN..







4 ulasan:

A.I berkata...

Kerlassssssssss! buat bestday party kt otel... ^____^

InaAchik berkata...

kerlasssssssssssss ko jah! :p

lieyalatif berkata...

amboi kak....kat hotel mahal hah sambut besdey....mmg very the key eeeelllll tauuuu kikiki.....

mmg susah kak oii nak amik mood budak2 kecik ni amik gambar...tapi yg penting sume comel2....especially si cik nah tuuuuuuu!!

~izan~ berkata...

comel2 semua bidadari2 kecik tu! geram tgk! mesti meriah celeb ni =)