Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 15 November 2011

:: 10.11.10.....---------> 10.11.11.. SETAHUN DAH..::

Tup.. Tap.. Tup.. Tap..
dah setahun..... sekejap gilaa rasa masa pergi ....
rasa baru semalam kena admit ward
rasa baru semalam meneran kesakitan dekat dalam labour room..

uihhhhh pantas kan.. 
sangat pantas.... punyaaa laa pantas sampai kekadang tak perasan yang mak dia pun dah makin tua..
pantas punyaa laa pantas.. tau-tau nanti.. dah nak beradik.. 
kah..kah..kah..kah.. 

Nurul Hannah Kaysah dah Setahun.........
Tapi tolong Jangan di tanya..         
"DAH ADA GIGI " atau  " DAH BOLEH BERJALAN" 
sentaphatimaknak.....
                                           
budak-budak sebaya dia dah nak berlari
budak-budak sebaya dia dah penuh gigi di gusi..
tapi DIA.
aduaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiii laaaahh CIK NAH....
kalau  menyenggeh tu...merah gusi jerk yang nampak

10.11.11..... setahun sudah .. happy birthday hannah kaysah... 
semoga kaisah jadi anak yang solehah.. dengar cakap ummi dan babah... jangan nak tergedikkss
sesangat yerk..




5 ulasan:

lieyalatif berkata...

dah setahun kak?...ish ish ...kejap jek plak rase...masih terbayang2 aku ngan laki aku gi melawat ko kak....ikut same gi icu tgk cik nah mase tu....

hepi besdei sayang...semoga membesar menjadi kebanggaan umi dan babah serta abang2......

**xpe kak, gigi tu malu2 nak kuar tu....yg penting cik nah tetap comel dan gojes di mate kuuuuu!!~

...sWeeT uMi... berkata...

setahun???...cam tak caya je huhuhu...mmg kejap la shima oiiii...selamat hari lahir ye cik nah..semoga menjadi anak yg bijak dan solehah...amin

misya berkata...

happy birthday comel

Rose Emely berkata...

heheheh...
happy birthday kaysah...
lambat tumbuh gigi tak pe kak...nnti lambat gigi dia reput. dah tua pun gigi cantik lagi...aset masa depat tuh!

mysha berkata...

ePy besDAy menantu mummY hikhikhik... kak dia sama date ngan iA tp bulan je lain ek???

takperla kak iA pun tak jalan lagik, mmg serasi diorg nih miahahaha

pst:sGt chumel ini budaK..ditambah pula ngan dress yang swEET..