Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 27 Oktober 2011

::.. TARIK.. BERGAYUT..::

Garang tak tengok muka akak ko nie.. gerun tak.. ker tak gerun langsung.. ker poyo...... hik's..hik's.. hik's
kesahnyaa kan... aku nie suka jerk nak berhias cecantik.. tengok orang cantik aku pun nak ler cantik..walaupun idok leer cantik kan... 

yang buat akak ko berkerut mukaa adalahhh sebab.... cer ko teka.. apa kah sebab-sebabnyaaaa......
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




ko nampak tangan anak dara aku dekat mana... gerammmmm jerk aku.. sesuka suki dia jerk dok bergantung dekat broche kesayangan aku tu.. kekdahnyaa macam naik bas berdiri sambil bergantung .. sakitt jerk jiwa mak ko nie.. dah ler 3 broche aku dah tercabut.. tinggal nie jerk yang ado...


1 ulasan:

Noli berkata...

alahai..cian anak dia nk bermanja..hehe