Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 21 Oktober 2011

::.. SEDAPP NYAAA DAPAT GIGIT MAK NUM..::

Ber Magnum plak... dah orang kata sedapp.. sedapppp...... mesti ler nak cuba ..
puas aku dok cari.. serata petronas.. serata kedai runcit dan pasaraya area rumah aku nie nan ado.. 
balik kerja singgah 7 eleven.. sekali nampak aiskrim magnum .. apa lagi terus rembat

MAK NUM.. MAK NUM KAWANKU ..
MARI KITA MAKAN MAK NUM..
MAIN-MAIN SELALU...
SYOK NYA SYOK NYAAA ADA
MAK NUM

sambil makan magnum.. dapat hiburan percuma dari aiman dengan haziq
semalam aiman sorang jerk yang hampir-hampir buat aku terbelahak dalam kereta
harinie.. dia berduet laa plak dengan si haziq plak...
nasib baik tak terbelahak bapak ko dengar ko nyanyi lagu nie..tadi nak oii..
mak ko relax jerk.. dah tak heran pun sebab semalam pun nyaris-nyaris gak ler mak ko nak terbelahak jugak.. sib baik mak ko cover.... maintain cun...
yang aku pelik tu mana datang MAK NUM pun aku tak tau..

... 4-4 Almond...
budak tak menyempat.. nak makan kena jadi model dulu

warghhh sedappnyaaaa.. kenapa aiskrim nie sedappp sangat.....
.. almond penuh..kacang cair di gigi..
nyumm.. nyummm.. nyumm


terbaikkk ler.. sangat sangat yummy....


4 ulasan:

misya berkata...

sedapnya,macam nak p cari skrg jgk

lieyalatif berkata...

kak! agak2 le kacang cair di gigi....coklat cair di gigi aku leh terima lagi bahahahaah...

tapi mmg best pun kan kak..semalam aku bedal lagi 2 batang...so buat mase ni aku dah beli 10batang le....bile kali ngan rm3.90 tu ....fuh!

cikwawi berkata...

patutlah habis eskrim magnum sekalian ni! ramai yg mengidam magnum rupanya.. hehehehe

dapat rasa sekali je 2minggu lepas pastu hari2 seterusnya sampai ke harini mmg takde stok kat kedai2 terdekat.. apa kes??

AzaLea berkata...

marbeles!! glluuuppp... (telan air liur di buatny..)