Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 5 Oktober 2011

:: ...MELANTAK SUSHI..::

va..va..va.. va....... tajuk macam ko ada keturunan jepun plak...
macam dah hebat laaa makan sushi tu ... darah ko bercampur ker?? tetiba kan....

selingan.. sepatutnyaa aku nak wat satu entry..
entry yang bikin panas...
tapi tangguh dulu yerk..
kasi laluan air liur menjejes dulu..
sesekali kita bagi tekak nie rasa benda alah yang lain dari yang lain..
asyik makan belacan jerk.. kali nie bagi ler dia rasa cuka jepun plak kan..
nak bawak tekak nie ke jepun memang tak tak dapat ler..
jadi makan makanan jepun pun kira 'care' gak kan..
lepas nie aku nak bagi tekak nie rasa keunikan makanan korea plak...



memula aku rembat nie.. sekali makan.. perghhhhhhhhhhhhhh.. tak terkata perrghhh dia...

yang nie atas tu tulur.. pun setappp

cantik kan..meriah nak masuk dalam perut.. colourfull wonderfull....
owhhh.. yang nie terbaik beb.. dalam ada udang tempura.. perghhh 'nalarker'

benda alah nie ialah nasi..berlaukkan tempura dan ada cendawan shitake, telur dan kimchi...menu seumpama nasi berlaukkan udang dan dicurahkan kicap kipas udang .. haa gitu laa kekdahnyaa.. walaupun.. tetapp terbaikkk

korang jangan tanya aku.. apa nama-nama bendalah kat atas tu semua.....
sumpah aku tak tau.... yang aku tau.. tunjuk.. rembat dan melantak....

tapi seriussss.. sushi zanmai dengan sushi king.. lain rasanya...
sushi zanmai nie memang terbaikkkkk....
nak lagi sushi yang ada salmon.. perghhhhhh..
IKAN CAIR DI MULUT.. tak caya.. korang pergi laa try...





3 ulasan:

lieyalatif berkata...

ya Allah kak...kecur aku kak....ye la kak, tgk dari gambar pun aku dahdpt rasekan zanmai lagi terbaik dari sushi king.....mcm2 ade kan.....ishhh...kecur kecap dah mulut aku ni kak oiiiiiiiiiiiiiiiii....

PinKy MoMMa berkata...

kalau yang makan dah cakap perghhhh..yang tengok ni, amik tisu lap air liur huhu..sedapppnyerr!

aih banyak tul entry menggoda dikala diri sedang gigih nak diet hahaha

WuMing berkata...

WuMing nak pi Jepun skarang memang tak mampu..

Makanan Jepun pula tak lalu..

Pakai selipar Jepun saja laaaa..