Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 5 Oktober 2011

::..BERSYUKURLAH DENGAN APA YANG ADA..::

VAH.. VAH..VAH... Lama gila mak ko tak meraban kan...
mak korang pergi bertapa kat
Batu Belah Batu Tertangkup jap... tenang-tenangkan jiwa kacau...
otak bercelaru... hati keliru..
ambikkkk ko .. dah macam orang tengah dilamun dilambung cinta pandang pertama plak kan
dengan TEMA..

CINTA KU DITENDANG .CINTA KU DILAMBUNG KE KANDANG LEMBU....

mak ko dah mulaa laa nie.. maklum ler dah lama menyepikan diri kan..
sekali kuor dah macam kera dapat bunge..
sonok kera tu dapat bunge yerk..
mak ko jugak takpernah dapat bunge....

ok..ok..ok..
mak ko nak tinggalkan korang dengan benda alah nie..
korang baca.. korang hafal.. dan korang tanam kan kat hati korang yang merah bersih suci tu..
mak ko banyak kerja...
nanti ada masa mak ko nak mengamukkk sikit kat sini...
tunggu ek.. tunggu tau.. jangan tak datang balik ek...

ok terimaa lah..sambil baca.. klik lagu tu ek... bagi feel sikit....


Bersyukurlah pada orang yg menyakiti hatimu kerana dia lah yang menabahkanmu,
Bersyukurlah pada orang yang tidak mengendahkanmu kerana dia lah yang membuat kamu lebih berdikari,
Bersyukurlah pada orang yang mengkhianatimu kerana dia lah yang membuatkan kamu  lebih mengenal diri,
Bersyukurlah pada yang memperkecil- kecilkanmu kerana dia lah yang membuat kamu menghargai diri kamu sendiri ,
Bersyukurlah pada yang membantu kerana dia lah yang membuat kamu tidak terkapai-kapai  sendiri,
Bersyukurlah pada yang menasihati kerana dia lah membuat kamu sentiasa berhati-hati,
Bersyukurlah pada yang sudi menyayangi kamu kerana dia lah yang membuat kamu rasa lebih dihargai,
Bersyukurlah pada yang sentiasa di sisi, kerana dia lah yg akan menjadi 'teman kamu' hingga akhir nnti ♥


seronok .. kalau apa yang kita nak semua akan dapat.. yang paling penting.... kalau kita akan dapat sesuatu dengan 'MENYUSAHKAN HIDUP ORANG LAIN'....


BERSYUKURLAH DENGAN APA YANG KITA ADA ...


2 ulasan:

lieyalatif berkata...

mak oo mak...pekan lapar susu mak....perah la semangkuk due...eh tak cukup mak...pekan nak sejug yeak mak...boh ais ketul2 yek mak .....

~izan~ berkata...

heehe..senyum sorg baca entry ni..siap ada keje sekolah kena hafal2 hehe