Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 12 Oktober 2011

::.. ANAK DARA SAYA YANG MENGATAL..::

kisahnyaaa kann...
sememangnyaa aku tak sangka-sangka anak dara aku.. mengataiii ghupernyaaaaaa....
haritu kakak sepupu aku datang beraya kat rumah aku.
anak dara aku bukan main gediks lagi .. bila anak sepupu aku dok pegang dia..

cer ko tengok.. ko tengokkkk....
bukan main dia punyaa tenung anak sepupu aku tu kan.. 
amboiii gatai kamuu yerkkk.. kecik-kecik nie tak per.. 
 kan... entah ngikut saper ntah.. mak dia dulu idok ler gini... mak dia dulu pemalu tau.. sila percaya
siap landing lagi atas badan anak teruna tu... time nie pak incik nak ambik dukung.. dia tak mo.. di tolak nyaa tangan pak incik...
posisi anak dara seperti tidak mahu di pegang oleh kakak si teruna.. 
(nie kakak kepada anak teruna kat atas..bakal doktor 
belajar kat mesir.. time nie balik bercuti.. )



10 ulasan:

masz86 berkata...

alahai... nampak gaya nye... cepat akak timang menantu nanti... hehehehehe

lieyalatif berkata...

ngikoott koo le kak oiii wakakakaak....

tapi aku suke die gediks2 camtu...miang2 tomey...auwwwww......suke cik nah!!

PinKy MoMMa berkata...

hahaha dia tengok eh ensemnyer abg ni..tu yg berkenan tu huhu..pndai pilih eh dak kecik ni ;p

sHeeMa DeaN berkata...

masz

timang menantu ek.. hahahha alahai cepat tuaa laaa akk nie nanti

sHeeMa DeaN berkata...

Lieya

hahahaha.. ko suka jerk kan.. nak lagi kalau dia nengok anak dara ko.. lagi gedik anak dara aku

sHeeMa DeaN berkata...

pinky momma

tu laa kan..i taste gak anak i nie kan

AzaLea berkata...

cantik mate anak akak... orgny pun cute mcm sy... wekekekeke..

sHeeMa DeaN berkata...

Azalea..

Tq... a-ah memang comeii cam acik lea.. hehehe

mysha berkata...

ha ha taK taw.. aunty rePOrT iA nnT kuikukui

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

comel anak dara akak!!! hehe...takpelah, gatal dgn saudara:)