Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 9 September 2011

::.. SOLOK LADA... ::

dah macam ghuper apa kan.. yer laaa orang first time buat...
memang first tu akan jadi sesuatu yang pelik..
tapi....... rasa sangat marvelousss..
bukan aku cakap.. tapi pak incik yang cakap
ke pak incik nak jaga hati kecik bini dia... tak kisah laa janji kuar dari mulut dia kata
SEDAP!!

pernah ko pergi beli dapat inti banyak cam gitu.. pernah!!!!.........
pernah ko beli dapat ghuper ghitu... hader!!!!
haaaaaa tak ada kannnn...

kalau beli tu inti rasa hampas jerk...
kalau tang rege mahal tu .. aku tak leh nak kata apa laa kan..
dah kata pakai ikan dengan kelapa dan santan
tu semua barang-barang harga selalu melambung naik.. nak lagi musim perayaan
dah macam harga emas plak kan. asyik naik jerk..
sib baik tak ada cukai 6%... opssssss...


kalau korang nak makan solok lada yang penuh inti dan ghuper macam gitu..
korang cari laa kat mana-mana memang tak akan dapat laaaa..
malah pergi ke YATI AYAM PERCIK pun memang tak akan jumpa ghuper macam tu..
ONLY... ONLY..ONLY..
DI UMAH AKU
jerk ada...
hahahahahhahahahahahhahahahhahahhahahahahah...

silaa.. silaa jemput..jemput..
alhamdullilah.. dah selamat masuk dalam tembolok aku dan pak incik..
budak-budak tak layan.. sebab katanya cili.. pedasss..


MAKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!
ORANGGGG DAH PANDAI
BUAT SOLOK LADA......

9 ulasan:

Rose Emely berkata...

sila ulang lagi dan bawak pi ofis beserta nasi kerabu.
sekian, terima kasih.
hahahhaa

sHeeMa DeaN berkata...

misot,,

hahahahahha... buat lagi sekali .. insyaAllah.. tp tang nasi kerabu.. adoiiiii terkangkang aku karang.. tak bleh.. ada anak kecik payah.. kikikikikiki

NM02 berkata...

hi sheema

maceh sudi singgah komen kat blog kite

ai dah follow yu ni

mari la follow ai plak

jgn luper tahu

^_"

NM02 berkata...

tq laling

lieyalatif berkata...

pergh kak...ni kalo buat jual ni mau rugi ni sebab isi terbaeek laa penoh he he he...kene caj rm3 sebatang pun org sanggup beli eheheheeheh

...sWeeT uMi... berkata...

wow..menjadi nko buat solok lada tu sheema...mmg kaya btul solok lada tu...caya lahhhhh

mysha berkata...

geBus beTOl SOlok lADa akak nih.. taHniAh akak dah berJaya.. lePas nih leh tuRUn reSEpi ek ekekeke

Cho Zila berkata...

okler tu akak langsung tak tau b uat tau makanjer...

E'sha berkata...

phuh... nampak sedap shima... buat lebey nanti tau. leh kasik k.e'sha sket hehehe...