Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 20 September 2011

::.OPEN HOUSE SELAGI TERMAMPU..::

Wot..Wot....
mood harinie sangat laaa baik.... sebab harinie saat ini dan tika ini.. haku.. haku.. hakuu.  dan haku.. bersiaran terus menerus dari kerusi empuk.... RUMAH AKU.. kikikikiki.. jangan jelousss
sakitt mata.. so dapatla  mc 2 hari... beruk yang lembab memang akan tetap lembabs..
jadi biarkan dia terus lembab.. malas dah nak layan....

hahahahah,.. perasan kengkonon JEJARI RUNCING..
nie bukan jejari runcing nie jejari gedebob.

jadi meh kita sambung citer yang tergendala semalam...
citer ek.. ..errrmmmmmmmmmmmmmm dah hilang laaa citer nyaa.. tengok gambar jerk laaa.. lagi afdal kan.. sebab mata tak berapa clear nak hadap keybord...
nie citer hari jumaat.. boss kecik kat opis aku berbaik hati jemput open hoouse umah dia.. tapi kali nie aku tinggalkan pak incik.. dia kerja pada hari kejadian.. ooo mak tak sedih tinggalkan dia pada hari tersebut.. sebab umah boss aku tu sekentut jerk dengan umah aku.. aku cuma angkut cik nah jerk. abang-abang cik nah aku tinggalkan..  dengan alasan.. mak ko tak larat nak layan karenah korang.. jadi adalah lebih baik korang melayan ajerk cartoon dekat TV tu..  yang aiman memang dia paling suka laaa ... mak dia bagi lampu hijau dia tengok cartoon.. masa yang di nanti-nantikan... mujur cik nah tu kecik.. kalau tak. dia pun aku tinggalkan.. mungkin time tu alasan.. mak ko nak pergi berfoya.. kah..kah..kah.. haaaaaa!!! tu ada laa tu kata aku zalim tu... kan..kan..kan....

time nie cik nah tak berapa nak ada mood.. sebab cik nah selesema....ok lupa kan pasal cik nah tak ada mood.. walaupun... walaupunnnnn.. umah boss tu dekat sangat.. tapi aku tetap tak tau jalan arah tuju ke rumah dia.. so janji dengan dorang check point pertama rumah.. Fyda....... seberang jalan rumah aku jerk.. pastu.. tunggu plak mama vouge lieya latif..

cik nah bertukar mak.. kemain diam ko duduk atas acik lieya yerk cik nah.. ok..ok. tak per ambik aura ke 'vouge' kan acik lieya tu
kenal tak sama ini budak gedek-gedek... uiiiii,...
muka tak derk perasaaan tau.. tapi.. bila dah kena agah bukan main dia punya jerit... gigit kang tau laaa
pertemuan pertama cik nah dan dayyan.. sebelum nie berlaga perut dengan perut jerk.. amboii kan main senyum ko yerk cik nah...

lepas makan-makan.. bergegas balik umah.. sebab lepas tu agenda nak pergi rumah lieya plak.. mee goreng lieya latif adalah sangat terbaikkk..tapi menyesal sebab makan sikit.. teruss ambik resepi.. pastu nak pergi rumah boss pak incik... tapi satu pic pun nan ado.. sebab...... sebabbbbbbbbbbbbbbb.. sebabbbbbbbbbbbbb.. mak sentap.. pak incik suruh pakai baju kurung.. aloooo laaa haaaaiiiiiiii.. rimasss ler.. yer aku tau.. beraya rumah orang kena pakai beradab sopan.. tapi .. tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. mak anginn ok.. sebab cik nah tak duduk diam dalam kereta habiss berkeronyok baju aku.... rimassss.. rimasss tak sukaaa tak sukaaaaaa

esok nyaaa agenda melepak dirumah.. sebab hujan lebat.. malas nak kuar.. walaupunn ada satu open house yang selalunyaa wajib aku attend.. umah abang sepupu aku dekat bukit damansara... nak wat gana kann tak derk rezeki....

baju adalah ulang tayang hari sebelum tu.. dah kata pakai tak sampai 2 jam.. harus la pakai balik.. tak baik membazir air.... kikikikiki

tak habisss hari di situ.. ahad plak umah abang aku... lepas umah tu .. terjah plak rumah akak aku.. kaya dominoss haritu.. ... tapi aku suka jerk.. sebab kuali rumah aku masih tergantung.. heavenn berganda-ganda...... terbaikkkk.. pasnie saper lagi nak wat open house....




8 ulasan:

mysha berkata...

hikhikhik, sKe tGK cIk naH...

beSt akaK kan buLan raYa nih mmG jaRang la jeNguk daPOr.. hehehe

misya berkata...

cik nah tu mmg comel

PinKy MoMMa berkata...

cik nah ke yg senyum nampak gusi ari tu hehehe..

banyaknyer open house dia..sronok ni makan free lagi ditaja kan..ai tak de pung huhu..kesiann!

InaAchik berkata...

kite hari tu marathon open house, lempeng ha hari isnin. siap pakej ngan ceri beri lagi! hehehee

~izan~ berkata...

rezeki murah bulan2 syawal ni..ada je jemputan kan..kenyang perot hehe

WuMing berkata...

Sakit mata pun boleh pi rumah terbuka ker?

WuMing berkata...

Sakit mata pun boleh pi rumah terbuka ker?

lieyalatif berkata...

cik nah gedik jumpe dayyan...dayyan lak malu2 meow hahaahahaha....tgu dayyan dah pandai nanti yeak...bile jumpe cik nah kite suh dayyah kiss cik nah....ha ha ha......

tu le kak...gigih bertukar2 baju ko......tapi kelesss sebab oreng2 ngan en dean ....baru le sheema dean katenyerrrrrrrrrrrrr....