Nuffnang

Nuffnang

Sabtu, 17 September 2011

::.. LIP..LAP..LIP..LAP..::

Tak aku tak beli barang kemas pun....
lip lap lip lap tu bukan kilauan emas kat tangan aku pun...mahupun di leher aku.. atau pun di telinga aku dan sudah semestinyaa bukan di kaki aku.. dah lama aku tolak rantai kaki aku.. sebab mak sedor diri mak dah tue.. tak sesuaiii.. lagi... nak berkelincing kelincing .. tapi kasut berkelincing aku hado.....
i bukan anak mami..lip lap lip lap . mengerlip.....
bukannnn..bukaaannn dannnn bukaaannnnnnn... semestinyaa bukaaannnn

gitu ler kann.. pantang berjalan umah orang.., nengok tu ko  nak..
nengok nie pun ko teringin... apa masalah pun tak tau laa kan..
lagi pun dah lama teringin sebenornyaa tapi dah berjaman tak dapat..
aku pun teringin nak nengok lip lap lip lap yang cantik cantik dan unik unik ...
tapi apakan daya banyak nau halangan dan rintangan nyaaa...
rintangan konon..!!! ayat tak bleh blah kan..


apa.... !!! apa..!!!!
hahahahahhaha.. propa mak ko nie kan..
ko tengok kat mana pak incik tu dah tentu-tentu korang tau..
apa kebendanyaaa.. hahaahhahaahah
propa tak.. propaa tak.. kikikikiki
pagi tu jenjalan blog mummy merah jambu... entry nyaa pergi beli lampu..
kagum mak ko tau.. murah gilaaa... mak kan memang suka benda yang murah... ngehhh
tak sampai tengahari tepon pak incik.. kebetulan nak ajak pergi Bank..
sekali guss laa kan berdezzzuuupp kat sana....

sekali rambang mata...
niat hati nak cari standing lamp jerk.. sekali nan ado..
yang ada tak berapa nak best...
yang banyak lampu siling jerk... mak dah berkenan tapi pak incik bagi banyak alasan yang sangat munasabah
kena sedar diri sebab duduk umah GOMEN kan...
apa citer ko nak tebuk siling plak...

Akhirnyaaaa.. rembat gak..
dah kata murah.. ko tak nak.. aku dah lama NAKKKK... !!!!
entah macam mana nak pasang entah laa kan...
apa susah.. beli dulu pasang kemudian....
Janji aku ada LAMPU CHANDELIAR...  :)  .. :).. :)
cer tengok rege.. murah kan.. murah kann.. kann..kan...kan.... kann... 






7 ulasan:

misya berkata...

mmg cantik lampu tu

Liza Razak berkata...

cantik & murah...berbaloii !!

...sWeeT uMi... berkata...

mmg lip lap lip la la mata kalu tgk semua tu hehhe, tmbh lak semua nye cantek plus rega pun murah...adus meroyan la kat situ hehehehe...

InaAchik berkata...

yg hitam tu sebijik sejebon cam umah kite punyer!

PinKy MoMMa berkata...

eh macam kenal je huhu ;p
sangaaaaat murah..sawan kan kat sana huhu..

NM02 berkata...

pegi kedai lampu boleh fenin

bukan sebab nak pilih yg mana satu

tapi sebab asyik dongak atas

hehehe

ZanaNordin berkata...

ha ha ha ha
i likee statement ko kak..
janji beli...bila nak pasang tu..tak kisah ler...later2 boleh pasang....he he he he

murah arrr kak...