Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 12 September 2011

::..BUAYA KENCING MACAM MANA??!!!...::


cer tengok dua orang nie... kalau bab berguarau memang no.1... pas bergurau bergaduh.... kekadang tu aku warning gak.. kalau salah sorang menangiss.. memang nak kena 'tambah' plak dengan mak ko...

kes kejadian adalah di sebabkan haziq kata... 'BUAYA BOLEH KENCING"... motif tetiba kuar BUAYA tu sebab semalam kitaorang (kecuali pak incik) pergi beraya kat umah kawan aku dekat Sungai Buaya, Rawang....kat situ ada ada laa macam anak sungai sikit. lebih kurang macam longkang air jerk.. haziq kata.. air tu.. air kencing buaya sebab nama tempat tu sungai buaya....

yang Aiman plak cakap... "EIIIIII.. BUAYA TAK BLEH KENCING.. BUAYA MANA ADA K**E".....     

yang haziq tak nak kalah.. "BUAYA ADA K**E, HABIS TU BUAYA NAK KENCING MACAM MANA".....

dok lawan-lawan mulut.. akhirrrnyaaaaaaa itu laaaa jadinyaaaa... seperti gambar diatas... sebab tak puas hati..

dah kalah.. tetibaaa aiman tanya aku... "UMMI K**E BUAYA MACAM MANA"

"ENTAH LE NAK OIII.. UMMI KO SENDIRIK PUN TAK PERNAH TENGOK...K**E BUAYA BENTUK CAM MANA"





4 ulasan:

...sWeeT uMi... berkata...

kadang2 soklan yg anak2 tnya ni bikin kepala pening2 gitew nak jawab kan kan kan...ada2 je anak2 ni hehehe

lieyalatif berkata...

kah kah kah...tu le kak...kote buaye pun leh jadi isu ha ha ha...mcm2 hal laa nak ko ni kak....sok cik nah dah pandai ckp lagi laa riuh umah ko....3 mulut bertanye...tapi satu mulut nak jawab....feninnnnnnnnnnnnnnnnn.....

Fyda Rahim berkata...

kak.. kecik hati boya tu kak.. hahaha

E'sha berkata...

Shima dah 3 org anak dah. Akak bila la plak. Yg no. 2 tu samakan umur ngan anak k.e'sha yg 1st. 5 tahun kan? Apa2 pun anak dah semakin membesar. perangai aduh... pelik2 semua. hehehe... Selamat Hari Raya Shima... :)