Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 5 September 2011

::AIDILFITRI.. SYAWAL PERTAMA...::

Selamat Hari Raya..... Assalamualaikummmmmmm... ada orang tak nie...
dasyat gilaaaa.. beraya sampai tak berupdate blog.... gambar semua dah edit.. tapi malas gila nak karang citer.... dah kata mood raya lagi kan...

ok... cari mood.. cari mood...

citer pagi raya... awal pagi aku dah bersengkang mata nak masak nasi minyak... gila gigih aku kali nie.. kalau ikutkan setiap tahun.. aku memang tak pernah masak-masak nie.. yang aku tau ... Makannnnnn jerk...... tapi kali nie tetiba terajin  sebab kena paksa dengan akak aku ... jadi dah di agih agih kan kerja... aku kena buat nasi minyak dengan acar ajerk.... lauk lain akak aku masak..lagi pun aku kena siap kan 2 bijik kek gula hangus..orang order..

aku sampai umah mak aku pagi tu pun dah pukul 11 pagi.. sib baik cik senah tak bagi ceramah.. kalau idok.. sekali lagi dengar kutbah raya.. kikikiki...... sampai umah mak aku.. berdezupppp cari pinggan .. perut lapor.. dah siap melantak.. baru zas..zass ambik gambar raya.... gambar banyak gilaaa... semua gambar kat umah mak aku.. posisi yang sama.. sebab kagum.. tahun nie cik senah tukar langsir baru.. hihihihihihi......

pembuka .. pic cik nah.. cik nah sangat sporting.. tak merenggek ..
good girl anak ummi.. cantik tak cekak cik nah..

cik nah dan kakak cik nah.. euwwwww
happy famili
nie pic anak-anak 'menakan' aku.. nie team pompuan..
nie team jantan lelaki
cik senah tengah bagi-bagikan harta..
cer tengok tangan si farisya tengah wat apa.... cian cik nah.. asyik kena tarik rambut jerk
tengok ler tu haziq irfan.. dah kekenyangan... apa lagi melengkor ajerk laaa kerjanyaa..
 ok..ok.. kena wat muka baik... bergambar dengan cik senah.. amboii mak aku.. rantaiiii....
kat luar tudung...

petang.. gerak pergi umah pakcik aku (adik bongsu abah aku) kat cheras..... (gambar nan ado)... umah pakcik aku nie wajib terjah.. sebab kuih makcik aku buat memang terbaik.. tak payah sibuk-sibuk nak makan kuah kacang nasi impit bagai... ko tale jerk kuih tu.. lagi sedapp.... pastu gerak plak pergi keramat umah atok sedara aku... (belah cik senah).. makan nasi kerabu.. heaven kan,... memang heaven.. marvelousss.. pastu biskut suji memang terbaikkkkk.....

dah tengah malam... gerak plak pergi umah makcik aku kat kemensah .. belakang zoo.... plak... aduaiii kat sini aku memang tak leh nak makan lagi dah.. perut aku dah gila sengkak... rasa cam nak meletops dah...menu nasi dagang.. ayam KFC.. sini aku cuma jamah carrot kek jerk.. sebab kek tu sedap gilaaa.. homemade...balik.. masing-masing terbongkang.... keletihan.. sebab kekenyangan......

esoknyaaa plak misi nak ke Kuala pilah...

1 ulasan:

ZanaNordin berkata...

wah wah wah...kelas ler cik nah...ngah hairband meriah gitew..

meriah raya korang kak...
paling best bab bergambar2 yerk
tahun ni..
mood nak bergambar takde ler plak
sibuk makan kuih raya, makan ketupat bagai
sampai lupa nak keluarkan camera kak