Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 11 Ogos 2011

::.. SUPERMAN TAK HEBAT PUN..::

perghhh heaven gilaa semalam.... tersangat heaven............. heaven dan terus heaven.........................
heaven laaa kan.... jam tak bunyi time sahur.. dan kami semua terlajak tido sampai kul 7:00 pagi...... heaven kan... sib baik haziq tak buat alasan tak mo puasa ... tapi si aiman... kan aku dah cakap sebelum nie.. dia memang tunggu peluang ajer... memang semalam peluang tu terlaksana..... maka dia TAK PUASA........ ..... mak hanginnn ok.. tapi apa nak buat kan.. salah maknyaaa jugak .. saper suruh tak bangun .....  jadinyaaa dia berbuka jam 10:00 pagi dengan menu berbuka 'puding roti keras kekung'.... bila aku kata kenapa makan.. dia kata.. kesian tengok puding roti tu.. nanti kalau buang roti tu menangis... ok.. menangisss ek.......  redha..

bila semalam dah bangun lewat.. jadinyaa semua bercotiiii tanpaaa rasa bersalah.. termasuk pak incik sekali.. kikikikiki.. so..... jom pergi shopping.. hahahahahahhahaha.... terbaikk kan alasan...  gilaaa tengah-tengah bulan pergi shopping.. duit bukan nyaaa ada .. tapi disebabkan baju bebudak nie lom beli.. maka harus pergi beli.. kalau nak ikutkan malas nak beli baju sebab tahun nie beraya kat ampang... bilaa dah beraya kat ampang jadinyaaa memang tak akan berjalan laaa.. sebab pak incik memang tebiat gitu.. kalau tahun nie beraya kat ampang.. mesti alasan tak bleh cuti.. sebab orang lain dah ambik cuti sebelum tu.. so dia kena standby... habih kalau beraya kat kelantan. .bleh plak dia submit borang cuti tu awal .... hebat kan pak incik aku kan...  tapi kali nie aku dah warning pak incik.. kalau tebiat sama seperti selalu.. jadiiii.. bila turn raya kelantan aku pun tak leh ambik cuti.. sebab aku pun kena standby.. kah..kah..kah.. alasan yang paling tak leh diguna pakai..

jadinyaa semalam dah sattle baju anak-anak.....  cuma kasut jerk yang lom beli lagi.. itu akan di fikirkan kemudian... aaduuiiiiiiiii........ laaa haiiii... bonuss nyaa ciput tapi belanjaaaa terlebih dari duit bonusss nak wat cenggana kaaannn.. anak dah bertambah.. maka perbelanjaan pun bertambah jugak ler kan.. ok..ok..habisss citer pasal bau raya...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

siapa kata superman tu hebat... .....saper kata superman kalau tebang tak jatuh....... meh.. aku nak tunjuk....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

haaa ambikk ko .. lebam terusss superman sebab tewasss dengan cara nyaa sendiri.... sebab jadi gini.. kesnyaa kain superman tak mengembang.. sedang superman terbang dari satu sofa ke satu sofa sampai ke kabinet tv.... dan superman ingin membuat percubaan sekali lagi melompat ke arah sofa yang jaraknyaaa 5 langkah tapak kaki.. akhirrr superman jatuh tersadungg dan terhentak di atas walker cik nah ... nasibb baikkk cik nah tak ada dalam walker kan.... kalau tak.. dua-dua lebammm..... nak salah kan saper sekarang nie.. yang aku gerammmm dia salah kan walker hannah.. bleh.. memang nak kena makan penampar laa kan..... jadinyaaa beraya laa ko dengan mata lebam tu...

akhirnyaa berjaya gak mengikat rambut anak dara nie.. berserabai bebenor.. rimasssss.. shomeeeiii tak... kikikiki...haziq kata dah macam bunga kembang setaman... amboiii mulut kan... ada jerk yang dia nak komplen.. kalau aku pakai kan baju cik nah yang tak berlenggan nampak ketiak pun dia sound.... sayang bebenor dia kat cik nah tu....lantakkk.. actually aku tak beli pun lagi getah tu..... korang tak nampak ker aku ikat dengan getah apa tu....................................................... japp..jappp..aku kasi close up sikit.. tak banyak sikit jerk...


nampak tak.. nampak tak.... yerrrrrrr aku guna GETAH SAYUR.... sib baik pak incik tak nampak... hahahahha... tapi semalam dah dapat beli getah yang bebanyak dalam tube tu...


9 ulasan:

...sWeeT uMi... berkata...

hahahaha gelak aku bc entry ni..aiman2...salah walker yeh huhuhu...amboi cik nah bulat nye mata kamo, terkejut kah hehehehe...tang alasan en.din tu mmg terpikir2 gak kepala ni, adakah btuk atauuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..............

Rose Emely berkata...

jangan nanti getah sayur wat ikat rambut anak, getah rambut anak wat ikat plastik kat dapur plak ye kak.
muakakakka
eh apesal si kaysah ni dah besar hah?

lieyalatif berkata...

keh keh keh ....so dpt le die mkn2 semalam kak yeak....tu le kak..pasni set betol2 alarm tu kak heheehehe

kak, org pulak panggil getah tu getah tempe kekkeekekek.....dah ..cepat gi chamelon kat alamanda tu, pi borong getah rambut tomey2...sepit rambut tomey2...lagi bertambah2 tomey cik nah yg dah sedia tomey!

Shima Md. Zahar berkata...

naemah..

tu laa tu.. walker lak salah kan dia yang tak reti duk diam.. oo hannah memang suka terbeliakkan bijik mata dia...

a-ah laki aku suka buat alasan gitu..

Shima Md. Zahar berkata...

misot.

hahahahahhaha... terbalik kan ek.. hahahahhaah

lor besar laa takkan ko nak dia kecik jerk.. tak larat aku weeeii .. biar dia cepat besar...

Shima Md. Zahar berkata...

lieya..

a-ah tak pose.. tapi dia tak makan lepas tu.. dah petang baru dia makan.. tu yang geram.. kalau dah gitu baik pose jerk kan..

hahahah dah beli dah semalam dkt watson.. tp nnt nak cari sepit plak...

ikiqzana berkata...

nasib la superman jatuh x kena mata klu x naya jer.. sian lebam.

cik nah.. comei nyer mata bulat.

yatt berkata...

kak hagat2 la kak nak order telur la pulakkkk... malu jer bukan nyer masak landak rendang tok pun

sHeeMa aNaK ZaHaR berkata...

yatt

yer arr.. delivery time sahur ek