Nuffnang

Nuffnang

Ahad, 28 Ogos 2011

::.. HAPPY-HAPPY SEBELUM RAYA DAN SELAMAT HARI RAYA..::

keboringan di pagi subuh sepie.... kawasan umah dah mula sunyi... surau pun pagi tadi tak ada orang mengaji sebelum azan... huhuhuhuhuhu........ semua orang dah balik kampung ek.. warghhh sonok...sonok...... mesti ada yang dah siap-siap menganyam ketupat .. cari buluh nak wat lemang bagai kan......

Aku......!!! Aku...!!!! Aku ker!!!!!
owhhhh aku masih dekat umah gomen lagi.... duk berehat-rehat... seperti weekend yang tak ada apa-apa yang akan berlaku...... pak incik pergi kerja.. anak-anak aku still terbongkang... heaven kan... orang lain pepagi nie dah bersama mak bapak adik beradik ipar duai dok berborak kan....  habihhh nak wat camgana..


I KAN ORANG KEYY ELL... so.. tahun nie turn I.... 
bila turn aku.. pak incik memang tak akan cuti awal punyaaaa.... taaappiiii... taaaapppiiii.. kalau turn dia.. 2-3 hari sebelum raya aku dah tercongok kat dapur umah MIL aku...... haaaaa camgana tu... lantak malas nak cakap lagi.. dah 9 tahun ok... gini ler cara nyaaa.. layan kan ajer....

lagi pun kampung aku .. jauh sangat kan.. tu yang  lambat-lambat balik umah mak aku... kita kasi orang-orang yang nak balik dekat jalan dulu.... kampung aku lalu highway MRR2 tu kan sesak... so biarkan dorang balik dulu.. aku malas nak rebut-rebut atas jalan raya....

so ... di pendekkan citer.... dengan kesempatan nie..

AKU INGIN MEMOHON SERIBU KEMAAFAN SEKIRANYA ADA SALAH DAN SILAP SELAMA AKU DOK MERAPU-RAPU KAT SINI.. KALAU ADA MENGURIS HATI DAN PERASAAN KORANG  SECARA SENGAJA ATAU TAK SENGAJA HARAP DI MAAFKAN

BUAT KAWAN-KAWAN YANG MENGENALI AKU DAN AKU MENGENALI KORANG.. AKU MENYUSUN SEPULUH JARI AKU YANG GEBUSS .. MEMOHON SERIBU KEMAAFAN SEKIRANYA ADA SALAH DAN SILAP.. HALAL KAN MAKAN DAN MINUM DAN SEMOGA KORANG HAPPY-HAPPY DI KAMPUNG DAN SEMOGA KORANG SELAMAT PERGI DAN SELAMAT KEMBALI...


 


2 ulasan:

mawar (^_*) berkata...

muahhaaaha....orng key ell ye??
raya nnt jemput ar ke rumah ye..xjauh n x jem kot...naik bukit turun bukit je =)

mawar (^_*) berkata...

muahhaaaha....orng key ell ye??
raya nnt jemput ar ke rumah ye..xjauh n x jem kot...naik bukit turun bukit je =)