Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 4 Julai 2011

:: TETIBA CECAIR TERLEBIH DALAM OTAK.. RASA NAK MELETOP!!..::

Dari pagi tadi lagi nak update blog nie.. tapi tak bleh... Audit ISO ko..
jadi kena laaa clean kan screen komputer dari anasir-anasir melekekan.. kikikikiki
hajat hati kengkononyaaa nak pergi bakar kan lemak nie.. sebab semalam baikkk punya tale...
coz semalam balik bayu.. motiff balik sana.. nak jahit baju..
baju raya ko.... semangat nie nak boria dengan cik nah tahun nie.... hikhikhikhik

tapi lalapan nak pergi bakar lemak harinie.. pagi-pagi cikgu nursery call bagi tau yang cik nah kena cerry berry..yang pelik tu semalam tak berry langsung 1 hari.. tak membuang.. tetiba pagi nie cerry plak minah tu.. tak bagi makan pung... guano bleh berok-berok.. .. jadi.. disebabkan ISO.. jadinyaaaa... CIK NAH.. KAMU DUDUK LER NURSERY TU SAMPAI PETANG YERK..... bukan tak sayang anak.. tapi kaki tak berani nak melangkah keluar dari pintu opissss..... kang orang carik... nak suruh bapak dia pergi ambik.. bapak dia pun ada hal jugak.. kang nak letak mana plak minah tu.. pergi klinik.. rawatan cam biasa.. bagi ORS... suruh bancuh dan bagi minum.. kalau makin teruk sila pergi ke wad emergency.. pastu.. dok terconggok kat ED tu selama 3 jam.. kaaaannnnnnnnnnn... pengsan ...

actually aku tengah dok berserabut kepala hotak nie.. ya Allah.. rasa kering gilaa cecair dalam otak aku nie..lagi aku dok fikir.. lagi laaaa rasa kesat jerk... habih camno kan.. banyak mende nak difikirkan.. kalau dodulu aku memang tak suka dok memendam perasaan nie.. aku sukaaaa lepassssskan jerk.. saper yang buat hal jerk memang sound tepek tepat kat batang hidung.. laaaa nieeee kalau aku buat perangai gitu.. gilaaa ler namanyaaa.. MENTAL DISORDER... so adalah lebih baik.. duk dediam.. istiqfar bebanyak... tenang jiwa dan hati...

oleh tu marila kita MELOMPAT LEBIH TINGGI..





Tiada ulasan: