Nuffnang

Nuffnang

Ahad, 31 Julai 2011

::.. TAK SE DARAH..... ..::

kenyataaan yang aku rasa tak bleh blah.....
bila aku ingat balik.. aku rasa cam nak hempuk kepala sendirik kat dinding...
sentaaaappppppp hati maaaakk nakkkk oooooiiiii...

nie citer si Haziq ....


malam bila entah.. aku dah lupaaa... aku tengah sibuk buat kek gula hangus yang orang tempah
pastu .. haziq datang ke dapur nak minum air..
kebetulan perkakas-perkakas kek penuh kat area air tu..
so aku suruh laa dia minum air aku ajer.. kebetulan air dalam bekas tupperware aku ada atas meja

ko nak tau apa reaksi dia .. bila aku suruh minum air aku tu...
dia pergi ambik cawan.. aku kata nak buat apa cawan tu.. minum ajer dalam bekas tupperware tu..
dia kata.. dia nak tadah air... nak minum...
aku kata minum ajer laaaaa air tu..

dengan muka tak puas hati.. dia duduk.. tak minum langsung air tu
aku geraaaaammm jerkk nengok muka dia gitu...
aku tanyaaa asal tak nak minum air tu.....

dengan paksa rela.. dia minum.. seteguk..
aihhhhhhh.. angin dah hati aku nie..
asal tetiba buat perangai lak malam nie..
selalunyaaa semua air aku minum bleh ajer dia tibai.....

suara mak lamper.. mengamukkkk.. sebab  mak dia tak puas hati..
bila tanya tak ada jawapan... mukaaaaa dia.. ko jangan cakap..
memang aku tak leh citer.. aku gerammm jerkk..

bila suara aku dah kuar macam petir baru dia cakap..
DARAH KITA TAK SAMA
darah tak sama??!!!!!!!!!!!!! aku tanya saper cakap macam tu..
dia kata CIKGU yang cakap.....gila betu laaaa!!!!!
terussss SENTAP HATI MAK KO NAK....



Tiada ulasan: