Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 15 Julai 2011

::.. SUDAH TERJEBAK..TERMINAT... DAN.. TER..TER..TER..::

Sekarang nie dah terminat plak dekat citer-citer korea...
Kalau dulu.. meluat gilaaaa.... rasa macam hentah pa per jerk tengok citer korea nie..
nak lagi kalau jenis-jenis konsert bagai.. lagi aku mehluat......

dolu .. asal balik umah mak aku jerk.. Tv tu tak dek citer lain.. mesti korea.. nie kerja anak buah aku ler...bila aku memekak kat bawah.. ehh dorang lari naik atas. tengok dalam bilik mak aku.. yang kelakar abah aku ler.. hahahaha.. tak leh nak tengok channel favourite dia.. (Discovery).. sayangkan cucu kan.. terpaksa.. adakala.. abah aku bising gak.. sekarang nie abah dah tak ada.. haaaa bermaharajalela ler bebudak tu.. hahahaha..

kalau pergi umah akak aku pun gitu gak.. haaa nie kat umah akak aku nie.. jenis tak berapa layan citer sangat.. dorang lebih suka layan konsert.. kalau citer tu mak dia ler yang layan... bilaaa aku kata apa ler yang best sangat dengan korea nie  sore dorang nyanyi pun taks edap langsung.....anak buah aku jawab.. sebab tarian dorang best... dan yang paling penting dorang cantikk.. meluat jerk aku dengar..

kredit to mr google.. LIE TO ME..pompuan tu shomeii gilaa

tu laaa kan.. orang kata.. jangan dok kutuk .. jangan dok benci.. sekali ammmmmbbbiikkk ko.. dengan aku-aku sekali sekarang dah tergila-gila dengan citer korea nie... sampaikan laki aku kuar kan statement ............ "SEJAK BILA JADI PEMINAT CITER KOREA NIE..'... kikikikiki.. habih nak wat camno kan.. dah ada dekat TV tu.. tengok jerk ler.. tak tengok rugi.. dah bayarkannnn........tapi kan.. laki aku tu cakap jerk kat aku.. sekarang nie.. dengan dia-dia sekali dok layan citer korea tu.. siap tanya aku kenapa ini jadi gini... gini jadi gitu...

thank's to mr google sekali lagi.. citer nie kisah kekeluargaan.. 

sekarang nie aku dok addict layan citer LIE TO ME.. dengan YOU DON"T KNOW WOMEN..... hikhikhik...besttt citer-citer nie.siap record takut tertinggal episod yang lelain.. kekadang tu sanggup tido lewat semata-mata nak tunggu citer korea nie.. walaupun record... ternyaataaa aku akui kata-kata anak buah aku.... memang orang korea nie cantik-cantik.. yang lelaki plak... walaupun tak berapa nak handsome.. tapi dorang macho dan sweet.. hikhikhik.....


2 ulasan:

mysha berkata...

aKak...oRg pun naK tgK gakla ciTer nih.. beSt ek??tP beST ker tGk dah tGh nih..

Shima Md. Zahar berkata...

sya..

memang best ler layan citer korea nie..2-2 best.. ok jerk..layan dah tgh2.. akk pun start tgk dah separuh jalan...