Nuffnang

Nuffnang

Ahad, 10 Julai 2011

::.. LEPAK BOTANI..::

Pepagi semalam gigih bangun pepagi nak masak nasi lemak.. planning nak pergi taman botani.... agenda utama nak cycling..... dan agenda kedua.. nak makan-makan di taman.. tapi.. tetiba pagi tu cuaca mendung ler plak.. .terusss cam alaaaaaa boringggg nyaaa.. budak-budak dah excited gilaa dah... call kakak aku.. suh datang jerk lepak umah aku makan-makan..... menu semalam nasi lemak, puding caramel, macaroni bakar dan yang paling best... kek birthday anak buah aku.. kengkonon party dalam taman..

lepas makan.. alhamdullilahhhh cuaca cerah...tapaw semua makanan yang adoo lagi...... soooo.. jom ker taman botani..... heheehheheheheeh... anak-anak excited mak bapak lagi ler excited hehehhe... so layan pic ek.. tak ada idea nak berceloteh....
budak paling excited..

kengkonon husband and wife... euwwwwwwwww getik owwwhhhh  hahahaha

habit cik nah... suka sentilkan lidah...
cik nah kepink kepink dan sepupu sepapatnyaa..
pic hakkkaaahhh ado kali nieee.. hakkaaakkk sokaaaa...
pilih..pilih..ikut kesesuain berat.. kikiki
pergembaraan bermulaaaa.. wow.. en.din.. basikal besar.. nak bawak saper tu..
hikhikhikhik.. maluewwwwww hakkakkk tau.. first time bawak dan kayuh basikal.. seumur hidup, hakkkkaaakk tak reti kayuh basikal.. so suruh en.din ambik basikal macam nie.. hakkak bleh laaa tumpang sekaki... kengkonon bleh kayuh ler.. sekali tu bila en.din suruh aku kayuh sensorang.. terusss tergolek .. hahahahahhahaa..





1 ulasan:

umiliza989 berkata...

jom singgah tmpt saya

http://sweetfamily-umiliza989.blogspot.com