Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 27 Julai 2011

::.. KERING KONTANG AIR ATAS KEPALA..::

Air atas kepala kering kontang.....
bilaa dah keringgg jadi nan ado idea nak dikarang citer-citer...
bila dah tak ada idea nak karang citer .. maka nyaaa akan tak ada entry baru
bila dah tak ada entry baru... jadinyaaaa ...............................................................
BORINGGGG ler.....

dah.. meh.meh.. aku tayangkan korang halwa mata dan telingaa
korang tengok laaa dorang punyaaa gelek...
terbaaaaaiiiikkkkkkk ler......
comeeeiii plakk tu......



                                 shomeeeeii gilaaa kannnnn..... super dupa diva

layan lagi satu nie.. pun best gak.... aku suka layan lagu dia.......
T-ara - Ya Ya Ya


euuuuuwwwwww feeling-feeling  gitu.....
owwwwhhhhhhhhhhhhh tidakkkkkkkkkkkkkkkkk
bughuk ghuper ... sedor diri.. sedor diri..
mintak nyawa.. mintak nyawa....
kah..kah..kah..kah..kah


2 ulasan:

~izan~ berkata...

ni korea yer..anak izan si kakak tu siap hafal lagu oh dgn apa tah satu lg tu,punya la pengaruh kpop hehehe...

mmg comel depa ni,jeles bila tgk hehehe...

Shima Md. Zahar berkata...

izan..

a-ah korea.. warghh hebat kakak.. tp jangan kata bdk.. mak bdk pun terjebak gak dgn korea nie..