Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 5 Julai 2011

::..KASIH ABANG....::

GOOD NITE...kikikikiki...... malam dah... sekejap jerk masa berlalu kan.. lip.. lap..lip.. lap.. aikkkkk.... dah nak dekat akhir tahun.. uiiiiiii..... errrrrmmmmmmmmmmmmmmmmm...... harinie... terpaksa ambik EL.. kan semalam cik nah cerry berry.. alih..alih.. pagi nie .. cik nah muntah-muntah plak.. masuk susu muntah.. masuk air pun muntah.. muntah dan cerry sekali.... apa kes pun tak tau... kesian plak nak hantar pergi nursery.. dan kesian jugak dekat pengasuh tu.. tak sempat plak dia nak melayan..  tu laa baby kan.. setiap bulan mesti ada jerk sakit... dari zaman haziq sampai ler ke cik nah nie.. cuti aku habis sebab anak sakit.. nak wat cam ner kan..setiap anak tu lain-lain.. tak sama... mungkin nasib anak orang lain tak macam anak aku.. dan ada jugak sesetengah tu lagi teruk dari anak aku.. nasib kita tak sama.. yer tak...!!!!!!!

pagi tadi lepas bawak dia pergi klinik. doc bagi ORS... alhamdullilah dah nampak ok sikit.. dan dah nak makan.. cuma yang tak tahan tu.. merenggek tak sudah.. nak wat apa pun tak boleh..... maka.. mari cik nah.. kita tidur berjemaaaahhhhh.. hahahahahhaha.. habiss nak wat apa lagi kan... tiduq lagi besttt...

tadi petang sib baik haziq ada.. bleh laa jugak aku masuk dapur nak masak.. habihhhh.. dari tengahari tadi perut tak berisi langsung.. haruss laaa laparrrr kan.... yang si minah tu.. asal aku bangun jerk nangis.. asal gerak jerk vontot nie.. nangisss... aku bergerak kan tangan pun nangissss.. aihhh macam tau-tau jerk aku nak lari .. aku bukak kan baby tv pun tak jalan......

masa aku tengah masak tadi pun minah nie merenggek.. haziq tolong tengok kan.. tenang jiwaaa.... hahahaha.. sapa kata tak ada anak dara besar susah kan.. anak jantan pun leh harap jugak... meh tengok kasih seorang abang.. hahahahhaha....

bukan main kuat dia peluk.. heheheh.. takut jatuh laa tu..jangan takut cik nah..
abang kamu mampu dokong kamu.. hahahhaha
amboiiii.. cik nah sampai tonggek vontot tu haaa... cover sikit...


sukaa yerk.. ada orang dokong...

4 ulasan:

yantz-yeem berkata...

cayangnya abg kat adik dia....

Shima Md. Zahar berkata...

yantz..

a-ah..abang yang nie memang boleh harap.. dia perihatin sikit dkt adik dia.. kalau abang sorang lagi.. jangan harap..mintak tolong tgk kejap pun dia buat tak tau jerk.. hehehehehe

mysha berkata...

kAK..SaboR kak..tu peNgorbaNan iBu tu kak...

eh kak Klo sHa pun SHa sKe gaK.. tilAm Vono ooo aBg diER... sKE tgK ciK nAH gEbus punyE rAMbut.. aDa styLe ahhh...

Shima Md. Zahar berkata...

sya tu laa kan... el sokmo... hehehehe..

hahahahahaha... tu mmg tak dapat dinafi kan lagi.. gebusss dan mantoppssss.. hahahah