Nuffnang

Nuffnang

Sabtu, 23 Julai 2011

::..ENTRY MERAPU MERABAN....::

huaaaaaaaaaaaa........... errrrrmmmmmmmmmmmmmmmmmmm best gilaa menguap..... ngantuk gilaaa... sejak bermenjak- menjak nie. asyik tak berapa nak cukup tido..... habih camno nak cukup tido. kalau dah tetiap malam tidoo lewat dok layan drama korea...... uhhhhh...... salah sendiri... ngeeeeehhhhhhh.... tapi hari nie memang mengantuk gilossss... sebab malam tadi balik lewat.. sebab mak aku buat kenduri arwah untuk abah dan semua ahli keluarga yang dah kembali kepada NYA... dan jugak kenduri nyambut pose... memang tetiap tahun akan buat kenduri gini .. sebelum Ramadhan.... gambor kenduri nan ado.. sebab cik nah dok mengarok semalam...lagi pun lupa nak bawak walker dia...nak lepas kan risau.. umah mak aku tu beso.. kang merata-rata dia pelosok plak kang.. jadi... cik nah berdokong ajerk laa semalam...

disebabkan semalam tido lewat..jadi harinie tak masak..cuma goreng nasi jerk pagi tadi..  malas sesangat.. nak kuar jenjalan pun malas.. tak ado mood...... perghhh heaven gilaaaaa bilaaaa dapat rehat-rehat .... cik nah pun tido.... 2 hero pun tido... jadi mak budak pun tidoooo.. jadi tido berjemaah ler anak beranak... errrmmm apak dorang tak dapat nak tido berjemaaahh.. sebab apak dorang kojo.....ngeeehhh ..

alhamdullilah kan..rezeki ...walaupun tak masak... ada gak orang perihatin belikan benda alah nie.. orang tu dah semestinyaa akak aku.. hikhikhik...kenyang gak ler aku anak beranak.. walaupun hanya manisan kan... nyummmm.. nyummmmm...

akhirnyaaa dapat gak ler aku rasa pancake doyan nie... dah lama mengidam nak rasa.. asyikk tengok orang lain dok tayang dekat FB dengan blog.... tu yang tekak terasa nak rasa tu.. haritu.. ada kata ada jual kat mines.. jenuh aku round tak jumpaaa.. nguper nyaaaa tak jumpa cari kedai... kikikikiki... alhamdullilah... akhirnyaaa akak aku bagi tadi... oo yang nie akak aku beli dekat MV....

pancake doyan.... errrmmmmm rasanyaaa nak kata sedaaaaaaapppp sangat tak ler sangat.. nak kata tak sedaaaapppppp .. sedaaaaapppppp laaa jugakkk.... bleh laaa... yang pentinggg tak manissss... bukan tak berapa manisss.. memang tak manisss... tapi kan.. doyan nyaaa sangat meletopsss melekat kat tekak ..lagi satu akak aku bagi donut crispe creame...untuk anak tekak cik nah dan abang-abang cik nah....... nyummmm..nyummm...

5 ulasan:

ainie syeema berkata...

wah ! best nye !! teringin sangat nk makan.. tapi tak penah jmpe pancake nie.
* i follow ur blog :)

Emy Omar berkata...

Shima saya pun dok teringin nak pancake durian tu..tapi x tau nak cari dimana..huhuu

Shima Md. Zahar berkata...

ainie..
hehehe... saya pun selama nie dok teringin sesangat nak makan.. kira nie first time.. tak menghampakan rasanyaaa.. sedappp cuber cari kat MV area nak ker garden..

tq dear jadi follower saya :)

Shima Md. Zahar berkata...

emy

alamak... emyyy sorrryyy saya telah membuatkan awak mengidam nak makan pancake doyan tu... aloalooooo.... seriusss kalau area melaka mmg tak tau kat mana..tapi selain dekat MV dekat Mines pun ada... tu pun kalau sampai KL malas nak pergi MV laa...nama kedai sweet chat

Shima Md. Zahar berkata...

emy

alamak... emyyy sorrryyy saya telah membuatkan awak mengidam nak makan pancake doyan tu... aloalooooo.... seriusss kalau area melaka mmg tak tau kat mana..tapi selain dekat MV dekat Mines pun ada... tu pun kalau sampai KL malas nak pergi MV laa...nama kedai sweet chat