Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 12 Julai 2011

::... BUBUR TAK MO.. LEMPENG NAK PLAK..::

Asal weekend jerk aku risau ....asal risau jerk weekend..
macam mana tak risau..Cik Nah kepink kepink susah nak makan.
dah macam-macam resepi aku buat.. dari tak bubuh garam.. aku terpaksa tambah kan sikit garam
dari tak ada santan aku tambahkan santan.. nak bagi anak aku makan.. lagi pun kan sebelum nie aku ada citer yang nurse suruh aku tambahkan minyak dalam bubur cik nah kan.. tapi aku gantikan dengan santan sebab nak bagi sedap punyaa pasal

ko ingat dengan usaha aku dok bertungkus lumus masak bubur dengan penuh kasih sayang tu dia makan
huhuhuhuhuhuhuhu.. LALAPAN..
tak makannnnnnnnnnnnnn.. aku suap satu sudu.. dia juihkan lidah... aku suap lagi satu sudu.. dia loya.. aku suap lagi satu sudu.. dia menguap... aku suap lagi satu sudu terussss termuntaaaahh
habissss ko nak paksa lagi... tak sanggup.. nak bagi makan macam nak bagi makan haper.. tapi kalau tang makan ubat ok jerk dia ngaga mulut..

semalam si aiman suruh aku buat kan dia lempeng...
dalam otak aku dok terpikir... ehhh kalau bagi cik nah nie ok gak.. sebab lempeng kan lembut

suap.. 1 kali... nyummmm..nyumm
suap 2 kali... slurrrppp.. slurrrpppppp
suap 3 kali.... terus pegang tangan aku tak lepas.. tak leh lambat..
lambat sikit.. mengamuk..
aikkkkkkk bagussss nie.. dia nak makan laaa...

sonok hati mak kamu cik nah.. len kali tak payah mak kamu susah tanak bubur lagi
buat lempeng sudahh.. senang citerrr...



beria mulut tu dok kemam lempeng..lagak macam orang ada gigi..sampai terjuih-juih bibir..




Tiada ulasan: