Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 30 Jun 2011

::.. SEMPAT INSAF 2 JAM.. TAPI MENYESAL... BERJAM-JAM..::

semalam punyaa kesssss.. tensi mak hokaaaayyy..... ehhh tensi ker... ermmmmm tensi sebab salah diri sendiri.. tak melibat orang lain pung.......... sejak bermenjak- menjak nie.. berat aku naik mencanak-canak.. apa kesssss kannnn.... cepatt nau naik nyaaaaaaa.... ghitu jaman sakit.. aikkkk cepattttt plakkk turun.. nie dah tak sakittt... naikk laaa plak..... habissssss zaman sakit.. makan berpantang... laaaa nieee.. makan pantang gak… tapi PANTANG NAMPAK.. semua nak tibai……


lagi pun kan perut dengan tekak aku nie ada masalah sikit.. laaaa.. berpenyakit….. JENIS PENYAKIT SEMUA BENDA NAK MELANTAK…. Walaupun perut tengah kenyang.. senak…… susah tol laaaa penyakit nie kan….

Semalam pagi.. rutin kembali setiap hari rabu…. Apa lagiii TIMBANG BERAT BADAN laaaa… dah setahun tinggal kan …. So ker pertimbangan berat ……. Hambikkkkk kooooooooo.. naikkk ok …… mak sentapppp.. sentappp pun salah sendiri.. fadhan mukaaaaa…. Siap jumpaaaaa pakar pemakanan lagi.. nak suruh ajar sikit perut dengan tekak nie.. jangan nak tibaiiiii ajer semua makanan…. Lepas kena bagi ceramah free tu.. otak mulaaa laaa menjalankan aktiviti bersemangat kengkonon untuk motivasi diri….. kena bertekad dan berazam .. kena kurangkan pengambilan kalori ……… elok aku pasang azam……….


Kawan baik aku tel… (saper lagi.. hakkkakkk aku ler)… suruh aku banjer dia… nak suruh banjer.. tapi demand nak makan dkt TGI….uuuummmaaaannnggg aiiiii.. TGI plaaaaakkkkk.. hakuy sendirik pun lom pernah jejak kaki dekat pintu TGI nie kan plak tetiba dia demand kat situ kan…. Errrrrmm ikut kan jerk laaa lagi pun.. selama nie dia banyak kali dok tanggung makan tengahari aku.. hak..hak..hak….


So ke TGI.. hambikkkkkk…. Makan sampai tak ingat TEKAD dan AZAM tadi.. semua melayang-layang…  lepas makan…. Lalu depan BR.. ambikkkk dia pengaruh aku lagiii…. Dah orang nak banjer plak kan.. sebab tadi aku banjer dia.. nie dia lak banjer haku.. hahahahha….  Mak sokaaaaaa.. makannnn slurrrppppp yummmyyyyy……
jangan tertipu... nie cuma appertizer sajo..
makanan lain tak tengok lagi.. tapi sorrrryyyy tak snap pic punn..

pergggghhhhh terasa super duper heaven...
 sedapppp gilossss sampaii melantun lantun dalam tekak..

Pastu petang kenkonon nak bakar le lemak yang makan tengahari tadi…. Errrrrmmmm LALAPAN….. baru bersenam sikittttt SE.. SE..SE..SE..SEMPUTTTTTTTTTTTTTTT….
Malam… dah tentu-tentu aku kena masak dinner untuk budak- budak dengan bapak budak… ambikkkkk dorang request nak makan  roti dalam taman…. Amboooiii sajer laa tu nak suruh aku terliur tu…. Roti dalam taman tak hade… jadii.. roti bertingkat jer hader.. ambikkkk.. makan jerk ler… aiman kata.. errrrmm sedaaaaapppp sangatttttttt…… ummi tak mo rasa ker…. Wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. anakkkkkkkkkkkkkkkk jangan laaa ko seksa perut dan tekak ummi ko nie nakkkkkkkkk oiiii…. Dorang makan.. haku larikkk masuk bilik air.. menangis, mandi.. hahahahahahahahahahha

2 ulasan:

lieyalatif berkata...

takpe kak, ko bam bam pun comel..dagu tetap runcing heheheehh.......

puase kang sure turun kak....don wori laaaah...

Shima Md. Zahar berkata...

lieyaaa...
chomeeeii ek. ahahahaha... runcing ler sangat kan...

tu ler harap-harap pose nanti turun ler balik..