Nuffnang

Nuffnang

Ahad, 19 Jun 2011

::.. PAKEJ MC ANAK BERANAK..::

lama gila tinggal pot pet pot pet kat sini....
haritu sentap kejap jerk... dah
kena pujuk.. ok laaa kan..
hak..hak..hak..

pagi sentap.. petang dah ok..
baru nak berjimba.. tetibaaaaaaa
bijik mata rasa Senak..

Sah laa nie
kena jangkitan dengan Cik Nah Kepink Kepink
ambikkkkk..
seumur hidup tak pernah kena sakit mata
memangggggg TERBAIKKKKKKKKKKKKKKKK dan TERMANTOPPPSS..



bukan aku sorang jer sakit mata.. satu rumah kena..
yang kelakar apak bebudak nie.. berlagak oooo..
sebab sebelum tu.. mata dia ok lagi... dia kata.. ambik ler taik mata tepek dekat mata dia..
sure tak ada pape pun
sekali ko.. hari rabu terkejut aku.. tengok dia ada kat umah..
sebab pagi tu dia pergi kerja.. ghupernyaaaa sakit mata jugaaaakkkkkkk
maka nyaaa
haaaa berjemaah laaa pergi klinik
 bila masuk bilik doc.... terkejut doc tu..
hahahahhaha...

bila dah berhari-hari dapat mc
boringgg gilaa terperuk kat umahhh..
so.. moh kita menggunakan kesempatan MC yang adooo..
nak g jejauh... duit nan adoo sesangat..
ke bagan lalang pun jadi ler... bleh makan seafood
lepaskan keboringan budak-budak dan jugak mak bapak budak..

dan jugak
COTI-COTI HARI BAPAK...
pakej semua senang citer kannnnnnn..









tertanya tanya ke .. mana pic gambar mak budak ni kan..
biasa ler.... seperti biasa nan ado..
kalau mak bebudak ni bawak kamera godang.. memang tak akan ado ler pic mak bebudak nie
jangan di tanya kenapa.. mak bebudak nie pun tak tau...
tapi cam biasa gak.. mak bebudak nie terpaksa ber camwhore ...
kikikiki... janji adoooo





 

Tiada ulasan: