Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 8 Jun 2011

::.. FIRST TIME.. MELANTAK NASI AMBENG..::

disebabkan cik hannah tak sihat...
 maka mak dia pun sakit gak nak masuk dapur...
so sudah seminggu nan ado masak-masak di dapur... umah pun bersepah...
penat hokaaaayyy..
aku baru kemas tak sampai 2 minit.. bersepah balik.....
oooo itu bukan kerja cik hannah... itu kerja abang-abang cik hannah...

so..disebabkan semuanyaa sakit..
dapur tak berasap..nak tau kami makan apa..
haa pepegi... budak-budak dengan bapak budak.. makan biskut cicah milo..
Heaven..
mak budak plak... macam biasa.... sarapan yang palinggg mahal sekaliii...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
klik jer
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nie memang sarapan aku tetiap pagi.. bukan untuk kurus pun..
lebih untuk menjaga Kesihatan...

so tengahari tadi..
bawak cik hannah ke klinik lagi..
tetiba teringat nasi ambang dekat area presint 14..
aku nie nama jer anak Jawa+bugis..
seriusss aku tak pernah makan or rasa nasi ambang nie..
selalu aku nengok ajer dalam TV...
 td beli sebungkus jer..

..

sekali suap....
perghhhh sedaaapppppppppppppp gilossssss ko..

walaupun nasinyaa ciput..
tapi tetap kenyang gilossss... ada lauk ayam rendang.. sayur kacang panjang
mee goreng , sambal kelapa dan ikan masin bulu ayam
perghhhhhhh
HEAVEN berganda-ganda.

Tiada ulasan: